Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7538
Jeg lurer på hva som skjer om du foreksempel røyker en shitload med brunt og så drikker seg møkka etterå? blir ban skita og stein samtidig? for det høres egentlig ganske chill ut Eller blir man bare sløv og sliten.... fucker det opp hodet eller gjør det ingenting. Kan det ødelegge rusen?

Kom gjerne med egne erfaringer og stuff.

takk på forhånd!
Karusell -> Spy -> Trist.
Røyke før går jo fint, spørs om du klarer å tvinge ned alkoholsmaken etterpå
Slik som du legger frem planen din tror jeg du vil ende som festens fontene.
Om man er dritings for så å røyke, ender det ofte med oppkast, kvalme og svimmelhet. Skal man kombinere disse to rusmidlene burde man ta det litt etter litt. F.eks; 1 spliff, par-tre kalde, for så å røyke igjen.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Vil nok gå bra, men hvis du spyr ned hus/leilighet så ikke skyld på oss siden vi har advart deg.
Jeg pleier ofte å røyke litt før jeg drar på fest, og dermed ta med meg en 3-4 halvlitere for å få inn litt god form. Dette gir en helt egen rus mener jeg, en slags blanding av ordentlig happy følelse fra jointen og snakkehumøret mitt fra alkoholen. Ta med en ekstra joint også i tilfelle effekten faller litt av, og du er på topp igjen med en gang!
Flink jente
Ingulf's Avatar
Trådstarter
Har ikke tenkt å skylde på noen som helst annet en meg selv om noe dårlig skulle skje
Har egentlig ikke en plan om å gjøre d, var bare litt nyskjerrig på hva kominasjonen på to forskjellige rusmidler var
Men takk for svar anyways
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Karusell -> Spy -> Trist.
Vis hele sitatet...
Enig i den, uppers derimot-helst være seg koks er den ultimate rusopplevelse..
Spliff sparer man for å kjøre seg ned på nachspiel..eller i sengen.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Bare husk at den ene forsterker den andre, det vil si at du blir fullere av mindre alkohol, og fjernere av mindre ball når det kombineres.

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller drikki på festen, og fyrt opp mot slutten av nach, da vil du ihvertfall få en fantastisk natt
Det er digg å ta seg noen øl etter en feit en. Motsatt pleier å gjøre at jeg slokner.
Røyka etter at jeg var passe drita , det ente med en trist nyttårsfeiring. Feira den på dassen
Synes selv det er en fin kombinasjon, om man ikke overdriver det. Det bør taes med måte. Drikk mindre enn det du bruker, og så ta det rolig når du røyker.
Kjenner en del som ikke liker denne kombinasjonen da, fordi det kan være veldig overvelmende, og man blir rett og slett bare helt borte resten av kvelden.
Know your limit, og ta det med ro så kan du ha det gøy
Du blir så sykt skækk om du røyker etter du har inntatt en del alkohol, vertfall ble jeg det. Klarte jo faen ikke å bevege en jævla muskel der jeg satt, dette var etter jeg hadde kommet hjem fra fest da så det var egentlig bare chill. Ville aldri anbefalt om du var ute en plass.
Personlig har jeg dårlig erfaring med det. Var brisen/full, tok et par (store) trekk. Et kvarter senere kom alt opp igjen.

Fra nå av holder jeg meg til ett rusmiddel
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Konklusjon:
Det går fint om du tar det rolig.
Ikke drikk for mye å ikke røyk for mye.

Synes selv det er en flott kombinasjon bare for å chille hjemme.
Men det er ikke noe jeg gjør før fest.
Sist endret av Alphanio; 4. september 2012 kl. 16:10.
Game disconnected
pokemon's Avatar
For meg går det fint bare jeg ikke drikker for mye, men jeg blir veldig trøtt og sliten av det.
ArbeidsledigProletar
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Karusell -> Spy -> Trist.
Vis hele sitatet...
Bull.

Moderasjon og med erfaring kan man være ganske dritings før man grønner. Blir i kjempeform om doseringene er rett.
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Karusell -> Spy -> Trist.
Vis hele sitatet...
Henger meg på denne! Har eksprimentert endel med bruning og forskjellige mengder alkohol og ender bare opp med kaos i hodet og du klarer ikke å delta sosialt på noen måter etterhvert. Det optimale er og bli dritings for og så ha en spliff klar til nach
Noen øl går greit... Den ene gangen jeg blandet det med større mengder skulle jeg ta bussen hjem. Bussen tar omtrent en halvtime, måtte gå av nesten halvveis fordi verden var en karusell og tida gikk umulig sakte
Det er jo en knall kombi og god cocktail. Kan ofte få litt angst når jeg røyker, men alkoholen roer det ned og reven skjerper meg. Og noe god gammel rock så er jeg skamgod i formen. Perfekt cocktail. Blir ikke fullesjuk så mye heller når jeg har røyka. Veldig god rus.
burde vært möderatör
Som noen andre har sagt her så går det helt fint så lenge du modererer inntaket. Røyk deg en jay, drikk et par-tre pils. Se an formen. Gjenta når du merker rusen begynner å avta.

Når det er sagt... mye alkohol + mye cannabis + nattbus = katastrofe!
Føltes som om jeg var en sjøsyk dverg inni en unaturlig svær vaskemaskin. Fy faen, aldri igjen!
Min erfaring med dette er at jeg ble kvalm og svimmel og det var det.
beste som er, det er jo 3-4 glass rød vin for og så bare ta 1 trekk av bongen. det er god rus, ikke full og ikke for fjern men rød vin og brunt blanda er bare en merkelig og lett rus i hode samtidig som du blir tung i kroppen
Flink jente
Ingulf's Avatar
Trådstarter
Tror jeg har funnet noen metoder som kanskje er verdt å prøve Skal nok holde dere oppdatert på hvordan det gikk, om jeg eventuuelt skal gjøre det

tror jeg har funnet noen passende metoder. Høres utrolig spennende ut, og vil veldig gjerne prøve noe. SKal holde dere oppdater!
Brunt + alkohol = fint
Alkohol + brunt = Som sagt, berg og dalbane -> spy (og det værste er at du husker at du har det jævlig i og med at en ikke får blackout av å røyke..)

Det kan jo seff gå greit, men det kan som regel gå dårlig. Dette er bare mine egne erfaringer tho.
Det er viktig å være forsiktig når du blander alkohol og cannabis. Har mange ganger endt opp med å ligge å spy i mange timer, hadde også en nermest psykotisk tilstand etter denne blandingen en gang. Kan anbefale å røyke på nachspill eventuelt etter festen, siden man blir rimelig satt ut av hasj og alkohol blandingen, kan også være lurt å mekke noe svakere en du pleier å gjøre.
Funker bra med spliff også alkohol. Da renner det ned som ingenting, og man blir i konge humør!
Flink jente
Ingulf's Avatar
Trådstarter
Sitat av fth Vis innlegg
Funker bra med spliff også alkohol. Da renner det ned som ingenting, og man blir i konge humør!
Vis hele sitatet...
Har det noe å si om man røyker bong eller spliff? Liker bong best, skjønner du
Funker sikkert med bong ja. Men ville vært forsiktig med å ta alt for mange bong trekk. Blir du alt for fjern, så ender det med at du bare blir asosial når du drikker også.
Jeg røyker nesten hver gang jeg drikker, og har lært meg å beherske dette mer og mer. Før ble jeg alltid helt på tryne, fordi jeg drakk sprit og ble dritings. Har masse dårlig erfaring med å drikke for mye og røyke, men det kan bli bra hvis du gjør det kontrollert; ikke drikk en flaske sprit for så å hive deg på bøtta, men heller chill med noen pils og en joint eller et bongtrekk. Du burde egentlig bare finne ut av dette selv.

Jeg har flere ganger blitt så fucka at jeg rett og slett ikke har klart å bevege meg, og enten bare sittet stille i en stol og stirret ut i luften, eller bare blitt liggende ute på bakken i uviss tid.
Har en tendens til og bli totalt ape i fylla,noe som resulterer i fylleangst til tusen dagene etterpå kombinert med fosterstilling i 1-2 dager.
Var på stor-kalas i helgen og drakk fra 13.00-02.00 innenfor disse klokkeslettene delte jeg og en kompis 7-8 jointer og jeg må si at dette var bare helt fantastisk. Husker det meste,minimalt dårlig dagen etterpå og hadde en konge kveld.

Nå skal det sies at vi er nok ganske innrøyka begge to, men det var også vi to som oppførte oss best iløp av kvelden,jeg følte rett og slett jeg hadde kontroll for første gang i fylla.
Vi var brisne begge to når vi tok første jointen, skulle jeg ha røyket først hadde jeg nok heller blitt hjemme på sofa'n og slacket heller, så vær litt obs på den!
ah! Crossfading! Min personlige erfaring er at det går fint, er en herlig rus, men at det definetivt må læres.

Som veldig mange sier, så er det særlig de første la oss si hundre gangene du gjør det, viktig å ikke være for full når man starter. Lett brisen er det optimale. Personlig sverger jeg til noe som:

3 enheter alkhol på under 30 minutter.
10-30 minutter pause og kanskje et glass vann
Joint

deretter kan du egentlig fortsette som du vil, men anbefaler å ikke drikke fort, og å ikke røyke så mye som du gjør til vanlig. Jeg har sjøl sett kompisen min ende opp med å ligge med huet ned i dassgølvet og rope om hjelp, og da hadde han røyka jevnlig i tre år
Hvis jeg blander alkohol og joint, opplever jeg dårlige mareritt med adrealin som stiger til helvette og blir piss nervøs, kaster opp og svimler rundt for meg selv
Flink jente
Ingulf's Avatar
Trådstarter
Takk for svar (:
Når vi først er inne på det med å kombinere alkohol og cannabis, så tror jeg at jeg er litt snedig på det området. Om jeg røyker først så drikker etterpå så blir jeg trøtt og kvalm, men om jeg drikker meg god og full på forhånd og så røyker etterpå så blir jeg i kanonform uten å ha blitt dårlig en eneste gang. Flere som opplever dette?
Du blir "helt på trynet", vil jeg tro. Jeg ble ihvertfall helt kanakas!
Ville heller tatt den andre veien. Det å drikke seg drita full og deretter ta en joint gir mye bedre effekt for meg hvertfall.
Hvis jeg røyker før jeg drar på vors eller begynner å drikke blir jeg bare i rævva form og er ikke så koslig å tvinge i seg drikke når man har munchies som en gal og mest lyst på brus og godis.
Som sagt så ville jeg anbefalt deg å drikke først, la oss si 6pk pils eller 1-2flasker vin deretter røyker du!
Ja, du syntes det høres "chill ut" å røyke å jeg siterer "shitload med brunt og så drikker seg møkka etterå". Når du leser dette selv, syntes du det virker som en god ide? Virker det spennende? Altså du burde respektere effekten av "brunt", og alkohol. Det er sterke rusmidler som man kan nyte vær for seg ved måtehold - hvorfor blande å ødelegge?
Når jeg vil kose meg ekstra hjemme, pleier jeg å ta noen shots 40%, så røyke brunt rent. Resultatet for min del er massevis av CEVs, eufori, meget avslappende og treg. Forsterker hasjrusen x2.
Har kun kastet opp en gang på denne måten, og det var hovedsakelig pga jeg muncha taco-kjøttdeig med krem (wtf) på.
Går fint hvis du røyker først og så drikker mye.
Men gjør du det i omvendt rekkefølge kan jeg henvise til post #2
Regel nummmer 1: aldri røyk når du er dritings (noen klarer det fint, men de fleste ender med dassbesøk)

Jeg er ikke noe glad i å være full, men når jeg får sjansen til å fyre meg en feit en før fest, blir jeg veldig glad. Som oftes går det fint, og når det går fint er jeg i et fantastisk humør. Hos meg tar jeg meg av røyking før jeg går og dermed legger fra meg resten hjemme når jeg går. Jeg ender alltid med å være kjempe høy og brisen nok til å snakke med alle.
Alkohol og brunt er, spør du meg, en veldig bra kombinasjon. Ikke hver dag. Men kanskje en gang i uka.

Det som skjer er at hvis du legger hodet bakover, og lukker øynene, vil du få et voldsomt kick/sug/takeoff (kall det hva du vil), som varer ganske lenge, og suget øker og øker i hastighet/intensitet hele tiden. Om du ikke orker mer åpner du bare øynene og retter opp hodet. Dette tror jeg er en ganske normal reaksjon fordi jeg har hørt om flere som får det samme. Ikke alle syntes det er like behagelig. Det kan kanskje bli litt vel heftig. Men jeg syntes det er helt 100% utholdelig, for ikke å snakke om at det er 100% behagelig i tillegg. Du bør holde øynene igjen helt til kickoffen er ferdig!
Sitat av Bendulf Vis innlegg
Det som skjer er at hvis du legger hodet bakover, og lukker øynene, vil du få et voldsomt kick/sug/takeoff (kall det hva du vil), som varer ganske lenge, og suget øker og øker i hastighet/intensitet hele tiden. Om du ikke orker mer åpner du bare øynene og retter opp hodet. Dette tror jeg er en ganske normal reaksjon fordi jeg har hørt om flere som får det samme. Ikke alle syntes det er like behagelig. Det kan kanskje bli litt vel heftig. Men jeg syntes det er helt 100% utholdelig, for ikke å snakke om at det er 100% behagelig i tillegg. Du bør holde øynene igjen helt til kickoffen er ferdig!
Vis hele sitatet...
Og når det fortsetter å snurre når du åpner øynene vet du at det kommer til å gå til helvete..
Sitat av Negr Vis innlegg
Og når det fortsetter å snurre når du åpner øynene vet du at det kommer til å gå til helvete..
Vis hele sitatet...
Jepp, dette skjedde med meg i natt etter en heftig tur på byen. Aldri hatt en mer intens følelse. Det var stress å holde øyne og hode oppe så det endte til slutt med at jeg måtte ta en alvorsprat med dassen ja
Kan fortelle min erfaring med brunt + pinex forte og alkohol...
Drakk meg temmelig full en helg på en fest, spiste opp halvt gram hasj og hadde tatt 3piller pinex forte 2timer før jeg starte og drikke, også noen fler under drikkingen.
Spyde overhode ikke, men så ut som jeg holdt på å daue, var utrolig deprimert og sløv å helt tullerusk, hadde slått inn bil vinduet mitt med høytaleren til kompis, fordi jeg skulle kjøre til ex'n min og legge en kabel på trappa, etter det jeg fikk vite dagen derpå.

Trur jeg skreik heletiden og var bare negativ, flaut men hva faen gjør ikke sprit og piller med folk?
Sist endret av justastonedhuman; 15. september 2012 kl. 19:35.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kommer ann på blandingsforholdet, men jeg ville heller bare røyk og tatt meg ett pr pils, da det gjerne ender i en god del oppkast og at man blir for ruset til å kunne stå om disse stoffene blandes i større mengder.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Har ikke erfaring med brunt + alkohol, men mangeganger har jeg tatt grønt etter alkoholen, og det blir jeg i knallform av, mye mer skjerpet og pratsom.
skulle feire bursdagen til en kompis, det endte med at jeg lå utpå asfalten i et par timer og loka ..
Drikker man 3-4 pils og røyker en joint vil man som regel ikke ha noe problemer. Drikker du deg snydens for så å kjøre på med 20 bongtrekk vil du mildt sagt snurre rundt før du spyr. Som flere har sagt tidligere er moderasjon key to success her.