Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  144 8486
Personlig foretrekker jeg Limp Bizkit. Hørte også på Eminem, men når han kødder med DJ'en til L.B. i hans nyeste låt, så boikotter jeg ham.
Bob Hund rocker..
linkin park ...
millencolin, pennywise, nofx + liknende er jævli bra, må seff ha litt annet også, som f.eks eminem (og dre, snoop etc) samt litt klassisk og techno/trance om man har vondt i huet.
Favoritt bandet er Bad Religion. Men jeg liker mange andre band og mye annen musikk også. Pop-musikk derimot, fikser jeg ikke ....
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Musikksmak er veldig variert med meg sjølv om det for det meste går i blackmetall

Eminem og Insane clow pose er tøff rap

ellers så har vi Earthtone9, A perfect circle, coal chamber, foo fighters, godsmack, marlyn manson, our lady peace, kaospilot, dimmu borgir, nick cave, Covenant, iron maiden, Amen, Napalm death, my ruin, spineshank, sugar coma, slipknot, korn, radiohead, greenday, pennywise, deftones, garbage, offspring, 28 days, Blaze, afterforever, mike oldfield, lostprophets, mushroomhead, NIN, Snot, Trebel charger, wheatus, prodigy, monser magnet, papa roach, linkinpark, megadeath, soulfly, raging speedhorn, rob halford, (hed)pe), lacuna coil, nirvana, cypresshill, kittie, portishead, boiler room, creed, disturbed, pitchshifter, silverchair, slayer, ozzy, soilwork, tool, vast, osv, osv, osv, osv...

blei litt av ei liste.. og langt frå ferdig...
sånn går det når MaLbOlGiA kjeda seg...
Vis det er non som har en raskt ftp men sammtlige grupper med sorterte album så sei gjerne ifrå slik at eg får lasta ned...
sitter på isdn så det er vel like bra at den er oppe 24/7.. og eg kan desverre ikkje laste opp stort på den pga linja mi..

mvh MaLbOlGiA
linken park
solid base
reset
osv...
Cypress Hill,Dr.Drey,D12,SNOOP,The Warlocs,demons and wizards,Iced Earth,GNR OSV
Better than thou.
Kult at n|daroz ikke kan stave navnene ti lto av favoritt gruppene/artistene hans.. Dr.Dre og Warlocks..

Jeg liker hvertfall hip hop.. akkuratt nå er det dr.octagon jeg hører på, men jeg liker jævlig mye rap.. j5, mos def, talib kweli, uff.. gidder ikke ramse opp alt.. ellers hører jeg litt på spill music(anime).. jazz er jævlig fet.. uhm.. jeg har en backstreet boys sang på pc'en tilogmed.. hehe..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
akkurat nå er vel favorittene mine: Human, Nostrum og Inkfish.. liker inkfish fordi dem lager sangene live mens dem spiller.. og får masse fete sanger utav det.. nostrum har noen fete sanger, og human bare eier

Regular listenings: Aphex Twin, Airheadz, Daft Punk, Alpha Bred, Scot project, Rank1, Faithless, James Holden, Chicane, aRM, Ferry Corsten, Vhjildren of Roswell, Gouryella, Web, Pulsedriver, Mauro Picotto, The Chaemical Brothers, Paul van Dyk, Jean Michelle Jarre, etc etc etc..
Norsk rap er dritfett! URO, gatas parlament, klovner i kamp, pen jakke osv...

Ellers hører jeg på grupper som wu-tang, gravediggaz, J5, dr.dre og gjengen hans, mystical (kort sagt, negerrap )

Og så har man jo litt hardcore på listen; korn, limp bizkit, slipknot(!), deftones... Og til slutt litt mildere rock/punk; millencollin, blink 182 osv...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg hører på hiphop og rock

hiphop: old school (sugarhill, doug e fresh, slick rick og sånt), g-funk (dpg's, dre osv), og andre saker som the roots, j5, outkast...

rock: da blir det saker som dimmu borgir, nirvana, clawfinger...
Hører på 2pac, snoop (slik han var i gamle dager), cypress hill, tungtvann, ice-t, og ellers old school rap

Oh.. glemte Lauryn Hill
Sist endret av sharken; 26. juni 2001 kl. 17:15.
BritPop!

Gidder ikke ramse opp alle gruppene jeg liker, men det er Suede jeg liker mest!
Originally posted by Carlo
Kult at n|daroz ikke kan stave navnene ti lto av favoritt gruppene/artistene hans.. Dr.Dre og Warlocks..

Jeg liker hvertfall hip hop.. akkuratt nå er det dr.octagon jeg hører på, men jeg liker jævlig mye rap.. j5, mos def, talib kweli, uff.. gidder ikke ramse opp alt.. ellers hører jeg litt på spill music(anime).. jazz er jævlig fet.. uhm.. jeg har en backstreet boys sang på pc'en tilogmed.. hehe..
Vis hele sitatet...
Oi.... faan....skamm.......*grave-seg-ned-til-undergrunnen*.....*vurdere å gå grunn skolen igjen*.....

Takk for opplysninger....skal prøve og ikke stresse så jævlig igjen når jeg skal stave favoritt band men jeg tror faktisk warlocks er uten k(hørtes det dumt ut? )Må hjemm og sjekke cover jeg,faan for et rote hode jeg er.....
Better than thou.
99,99% sikker på at det skrives Warlocks.. Kan tilogmed sjekke cd'en.. *finne cd' med warlocks* Skrive w-a-r-l-o-c-k-s
Originally posted by Carlo
99,99% sikker på at det skrives Warlocks.. Kan tilogmed sjekke cd'en.. *finne cd' med warlocks* Skrive w-a-r-l-o-c-k-s
Vis hele sitatet...
Jeg er 210% sikker på at de skriver "Warlocks", om de skriver "Warlocs" må de være analfabete i såfall....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
warlocks er rett.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sterkt...
Det einaste eg veit om Warlocks er at dei blei brukt i warmaster scriptet...

"TAKIN OWAH!!"
Better than thou.
Det er ikke Warlocks som synger den.. Det er T.P Allstars..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
åh? *huff* når skal eg lære meg å slutte å gjette?
gusto: bra at du oppklarte det spørsmålet.. i tilfelle noen overså de to svarene før ditt.
malbolgia: tp allstars består så vidt jeg vet av samtlige artister på t.p. labelen, inkludert Warlocks. Så det var ikke så verst gjettet.

Så over til hva denne tråden handlet om.. Jeg, som overraskende mange andre folk her, hører også mest på hip-hop. Av "nye" saker er det for det meste Dre, Snoop, Xzibit og de folka, Def squad, Jurassic5, Beatnuts. Hører også endel på old skool som Public enemy, EPMD, Ultramagnetic MCs, Eric B&Rakim og denslags. Av norske saker er jo Gatas Parlament ålreit, men også TP er bra.
Hører også litt på andre sjangre for å få litt variasjon, men da går det kun i MP3er. Av CDer jeg har liggende fremme er det kun hip-hop.
Mulig Takinova ligger på TP Allstars cd'a, men jeg mener det bare er Warlocks folk som er med på sangen...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
gaucho: ja ikke sant?
Favoritter: AC/DC, Old Mans Child, Grinder, Iron Maiden, ZZ Top, Clawfinger, Judas Priest, Scooter. + Generell BLUES.

Takler: Metallica, Guns'n Roses, Billy Idol, Yello, Limp Bizkit, Faithless.

Takler ikke: POP, Top 10/20 lister, Dance. + sikkert noe mer.

HATER: Boy/Girl band, Britney Spears, Eminem, DJ's (der Tråkka jeg mange på tærne der) å generelt folk som ikke skriver sangene sine selv eller skriver musikken sin selv.
Better than thou.
Originally posted by Sharken
Mulig Takinova ligger på TP Allstars cd'a, men jeg mener det bare er Warlocks folk som er med på sangen...
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke bare Warlocks som er med på den! Tro meg.. Vært die hard TP fan før..
Better than thou.
Originally posted by MaLbOlGiA
åh? *huff* når skal eg lære meg å slutte å gjette?
Vis hele sitatet...
Aldri tydlighvis!
Originally posted by Carlo


Nei det er ikke bare Warlocks som er med på den! Tro meg.. Vært die hard TP fan før..
Vis hele sitatet...
Det er rett. Ikke bare warlocks som er på den. Husker dere ikke på spellemanns-prisen? Live-opptreden

Til de som liker Gatas Parlament: www.gatasp.no
Mange MP3'er til gratis download.
*sukk*
Jeg spurte etter favoritt gruppe/artist, ikke lange lister med alle gruppene dere hører på. F-A-V-O-R-I-T-T ! Som regel én ...
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg hører på Crash Test Dummies, Eric Clapton, Dire Straits, Red Hot osv hovedsaklig, men det avhenger veldig av sinnsstemningen.
Når jeg bare skal ha litt muzak, slik som nå, hører jeg på DJ Tiesto, DJ Stigma, Robert Miles og annen trance.
Ellers kan jeg høre på nesten alt...utenom noen ting...
DDE og generelt all annen dansemusikk får meg straks til å forlate en fest...og det er ikke helt greit, siden jeg bor i en bygt med 400 innbyggere...

Favoritten er forøvring klart Crash Test Dummies...har tre av fire album original! =D Og det er ikke dårlig for en med kun 6 originale plater...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg spurte etter favoritt gruppe/artist, ikke lange lister med alle gruppene dere hører på. F-A-V-O-R-I-T-T ! Som regel én ...
Vis hele sitatet...
men det er ikke så veldig lett å velge en...
Cypress Hill er de store favorittene dah....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Squarepusher.
Akkurat som melkesjokolade. Ingen over, ingen ved siden.
Hmmmmm, jeg liker masse, men for tiden går det i:

The Doors
Tool
Radiohead
Smashing Pumpkins
King Crimson
Deftones
Annektdoten
Jimi Hendrix (åff kårsj)
Misanthropia
Amor Fati
-----------------------
Kan jo selvfølgelig ikke si bare et band, det ville vært tåpelig... Men mitt all time favoritt band må være Syrakus. Et lokalt band
Sist endret av SlaveAvSolen; 16. juli 2001 kl. 14:57.
Scooter ruler!!!!!!!!!!
▼ ... over en uke senere ... ▼
<-- hører på:
gammal wu (nyere utgivelser har en tendens til å sux0re
snoop dre
wannebe wu (60 second assasin,sky high, bkotns, A.I.G, remedy etc)
method man seff (se nøye på nicket mitt heh ;p)
_Metallica_ seff
Covenant og en goood del anna metal\hard rock
hører også mye på trance house og lignende..
(gielen,underworld,picotto,brookly bounce,armin van buuren,AtmosPhear,
ministry of sound,DJ misja,Paul van Dyk og paul oakenfold)
sikkert glemt en del andre tho
hører også på daftpunk marilyn manson borknagar m.m
norsk hiphop - ultimatz, råkkstøtt, F.em one, 51 ohm.
Better than thou.
Tical! Fuck your life style! *pu* Put them lights out! Time for some action! Red & Meth! Lalalala lalalalAaaaaaa! Ding tjukutjuktuk! Dyng tjukutjukutujk! Red & Meth roKer!
welcome to the starship, Tiicaaaaaal!
*holdt på å skrive starshit heh *
Hm.... hører på alt som har musikalske kvaliteter jeg... menmen sorter etter sjanger:

Klassisk:
Stravinsky, Carl Orff, Mozart, Beethoven, Wagner, +++

Rock
Peter Frampton, Dire Straits, Pink Floyd, Lynyrd Skynyrd, Metallica, Guns N Roses

Hardt / tungt
Dimmu Borgir, Kovenant, Rage Against the Machine

Ellers mye rart av house, disco, 70's funk & soul, trance, techno
Er det ingen som liker norsk rock - synes Motorpsycho er verdens beste band jeg. Ellers er Gluecifer og Zeromancer kvalitet !!
Har nesten aldri hørt Gluecifer, men jeg elsker motopsycho og zmr er dritfett! Får frysninger på ryggen..
Gluecifer er nesten like gode som Turbonegro var på slutten. Skikkelig sleazy punk rock.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
norske favoritter er Dimmu og Seigmen dah... de 2 beste lissom...
Seigmen er også vanvittig bra... Glemmer det ofte før jeg kommer fram til S i platehylla. Noe som fører til neste punkt: Hvem har alfabetisk platesamling?
Norske favoritter er såklart Pen Jakke, Klovner i Kamp og annet norsk rap =)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
gatas parlament eier norsk rap. har hold på lengst av alle.
btw: gatas kommer ut med cd til høsten. en must have. før har de bare kommet ut med vinyl i veldig få eksemplarer.
Norsk rap og troverdighet er ett sentralt tema... Synes det blir litt vel mye nødrim jeg ...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
grimsby: ikke gatas. tekstene deres har skikkelig innhold, og de står for noe skikkelig.
Muligens det har ikke hørt mer av det enn via radio. Men har ofte problemer å tolke om rapperne er totale idioter eller glitrende ironikere...

Men hvor lenge kan du spille en CD av dine favoritter før du blir lei. Mine beste CD'er kan jeg ha spillene i en uke før jeg tillater meg å skifte til en annen...

Har ett inntrykk av at selve rap musikken er veldig kjedeligt å høre på. Tekstene kan sikkert være bra - gi ut dikt da for f***

TurboRocken lever!!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
beaten er heller ikke noe å klage på. hør på beaten her. konge. og teksten her er morsom. og de er også ganske flinke live.

Faen til prat, live fra Bylarm.