Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  150 11966
Hva slags instrumenter spiller dere her på forumet?
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Piano<3
Eier alt!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Gitar - Bass - Piano - Endel trommer - Delvis munnspill.
Piano og litt trekkspel. Vurderer å starte med gitar til høsten.
Ken0rr's Avatar
Trådstarter
Gitar, munnharpe, vokal (growling, synging, strupesang/overtonesynging), Banjo, Piano, Bittelitt fele(som jeg egentlig ikke kan i det hele tatt) også bygger jeg meg en langeleik nå.
Piano er hovedinstrumentet mitt.
Men jeg spiller i tillegg bass og gitar.
Bass, Gitar, piano(ikke mye), vokal (ikke helt rent), trommer og munnharpe

Hovedsaklig gitar da
Sist endret av Pagliacci; 8. mars 2008 kl. 17:48.
Gitar hovedsaklig. Kan jo selvfølgelig litt diverse på andre instrumenter, men det er ikke stort.
Litt gitar, Ukulele, Banjo, Piano, Munnharpe og Fele (noen ganger, for fun, er ikke noe god).
Har utallige blokkfløyter og et par instrumenter fra midt-østen, som f.eks Oud og Dutar, som jeg spiller litt på noen ganger.

Edit: Det skal også nevnes at jeg komponerer musikk på meine computer, og at jeg, sammen med Ken0r, også bygger meg en langeleik
Sist endret av AleXzorZ; 8. mars 2008 kl. 17:49.
Munntromme (beatboxing)
Gitar, men jeg suger. Og litt trommer.
Fiolin og trekkspill og bittelitt gitar;P Er ikke helt hest på synging heller, men det blir for meste foretrekt på fester og i evt. kor!=)
jeg har akkurat fått gitar men har ikke spilt noe før så kan ikke noe.
Gitar

Kan også en del bass

Forøvrig også :

Munnharpe, Munnspill, kazoo. ukulele, Trommer, litt xylofon (eller hvordan det nå skrives :S), Triangel, litt korpsperkusjon og litt piano ....

Edit:

kom på at jeg også kan litt banjo og blokkfløyte
Sist endret av effen_92; 8. mars 2008 kl. 17:58.
Spilte piano for noen århundrer siden, nå går det for det meste i gitar.
Guitar Hero Easy Mode
trompet eller kornet om det ikke er det samme,,kan det men har ikke spillt det på noen år, også blokkfløyte og munnharpe
Jeg spiller ingen rolle
En rev på trompet, en av mange håpløse og håpfulle hobbygitarister, kan finne min vei på et piano, gud på triangel.
Gitar, bass, og av og til munnspill, hvis det er blues og man er påvirket.. Spiller mye bajas, men det er ikke instrumentnei.-
Jeg spiller trommer og perc only. Jeg er ikke en av de som "også spiller jeg trommer", jeg har spilt trommer og perc i over 10 år. Spiller de fleste xylofon-liknende instrumenter, og hundrevis av perc-greier.
Hovedsaklig trommesett da
Plastikkgitar aka Guitar Hero, Hard.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg spiller keyboard/piano og harpe (nei, jeg mener det.)
spiller lur
Jeg spiller gitar. Ser det var noen som spiller munnharpe her, hvor kan jeg skaffe en allright en billig? :P
Spør på din nærmeste Musikkforetning
jeg spiller gitar, bass, piano/synth (Alesis Micron), litt trommer

forøvrig spiller jeg frets on fire på SupaEasy
Ken0rr's Avatar
Trådstarter
Jeg og Alexzorz skal på kurs i mai for å smi egen munnharpe! Forhåpentligvis blir det toal KRIEG!
Sitat av dynamite
Jeg spiller ingen rolle
Vis hele sitatet...
den satt
Spiller bass og guitar hero

edit: skal også nevnes at jeg er blitt ganske dreven på å spille på tomme flasker
Sist endret av pwner2k; 8. mars 2008 kl. 23:49.
Vanlig gitar og guitar hero.
Mange her som mener de kan spille mange instrumenter, personlig liker jeg ikke si at jeg spiller et instrument unless jeg _mestrer_ det fullstendig.

Studerer jazz utøvende, bass
Jeg er en jævel på luftgitar/trommer/bass.

Og dessuten spilte jeg bass på juleballet i 8.klasse. Huff.
Saksofon først og fremst.

Spiller også piano og trommer, og lærer meg for tiden å spille bass.
Hva slags instrument jeg spiller?
Jeg spiller et messingblåsinstrument.

Hvilket instrument jeg spiller?
TUBA!

Samt knoting på både det ene og det andre, hovedsaklig piano.
Sist endret av miles; 9. mars 2008 kl. 00:07.
På slurva. Og afrikansk tromme.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Har spilt Piano i 10 år, så det kan ved siden av vokal kalles mitt hovedinstrument. Er veldig glad i å synge, og kan slå an ganske lyse toner. Kommer opp på en 3. strøken D på en god dag.

Ellers spiller jeg også en del bassgitar, blokkfløyte og tinnfløyte. På gitar kan jeg de obligatoriske grepene samt Blackbird. Ellers prøver jeg meg litt på munnspill også.

Har en historie med 5 år på kornet, i korps og på musikkskole for en god stund siden, så jeg kan vel i teorien spille det også. Leppene mine fungerer derimot ikke på den måten de gjorde, så jeg trenger nok litt trening før jeg kan si jeg kan spille det igjen.

Så oppsummert: Piano, vokal, bass, blokkfløyte, tinnfløyte, gitar, munnspill, kornett.
Sist endret av TurboAciid; 9. mars 2008 kl. 00:18.
Gitar, bass og trommer, mest gitar.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Sitat av dynamite
Jeg spiller ingen rolle
Vis hele sitatet...
old. Jeg vet du kan spille kam?



Jeg spiller bass, gitar og trommer.
Spilt gitar i 5 år nå. Har ikke akkurat forbedret meg det siste, men pytt pytt

Dere som poster at dere "spiller GH" kan egentlig bare gi faen i å poste IMO.
Sist endret av Archj; 9. mars 2008 kl. 00:30.
Gitar/bass og trommer. Kan piano og mandolin, men det er ikkje så bra.
gitar. seks år.
Spilt gitar i 4 år.
Sitat av Scr0tum
Spør på din nærmeste Musikkforetning
Vis hele sitatet...
Vel, man får tak i billige, men ikke allrighte, på musikkforretninger. Man får ikke "tak i" ordentlige overtoner på de greiene man får kjøpt der.
Skal man ha en allright en, må man opp noen lapper.

Allrighte munnharper ser oftest ut som de som ligger nederst på denne linken her.
Begynte å spille piano for ca. 10 år siden.. Jeg er ikke så flink, har tatt så lange pauser innimellom
trommer, platespiller (dj`ing), og Guitar hero 2 og 3
For sent for edit, men jeg følte at det var viktig å poengtere at jeg også spiller kazoo. D:
Piano er hovedinstrumentet mitt, men spiller også en del gitar. I tillegg synger jeg når jeg får muligheten
kornett, bass, gitar. Alle utøvende til daglig.