Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  156 9805
JA det gjør jeg også! Og æen på tastaturet strå feil! Er sliten etter 1 dag. det er bra!
Gatas Parlament skal dele ut gratissingler på konserten sin. Hvis noen får tak i en slik er jeg veldig interessert i å kjøpe! Veldig!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hmm. Skuffende festival, sånn rent musikkmessig. Høydepunktet for min del må være da de spilte Unity på anlegget før Green Day-konserten. Neida. Kort oppsummering av band jeg så (og skulle ha sett);

Trail of Dead - Fikk jeg ikke med meg, fordi vi dro. Hørte de på avstand. Småbittert.
Black Sabbath - Stod altfor langt bak. Var i dårlig humør, og alle de jævla hippie-flaggene var i veien, sånn at jeg knapt så noen på scenen.
The Faint - Så jeg 2 min av ved et uhell. Latterlig band.
Flogging Molly - Må være det feteste jeg så. Faktisk rimelig bra.
Foo Fighters - Helt greit, men de dro ut alle de kjedeligste låtene så jævla langt.
Green Day - Noe av det samma som Foo Fighters. Utrolig mye unødvendig scene-gimmicker. Jeg driter vel i at en jævla nisse kommer opp på scenen for å sprute på publikum med vannpistol.
The Haunted - Hadde vært mye fetere om jeg stod lengre framme. Spilte altfor tidlig på dagen, og publikum var altfor slappe. Prøvde så godt de kunne. Spilte mye fete låter.
Isis - Akkurat som jeg trodde de skulle være live, egentlig. Ikkenoe kjempegreier, med andre ord.
The Iskariots - Fett nok.
Patton/Rahzel - Rahzel har skills, men Patton (og scenelyset) ødela det her. Fikk helt vondt i huet av de high-pitch skrikene til Patton og de sterke lysa.
The Perceptionists - Litt småskuffa, men det var likevel ganske fett.
Ska Cubano - Var vel også noe av det fetere jeg så. Fet ska/reggae.
Sonic Youth - Så vel sånn 10 min av det her. Da var det bare masse feeding og faenskap.
Le Tigre - Hehe, uten tvil det dårligste jeg så. Nuvel, så bare en låt, men det var mer enn nok. Helt latterlig dårlig.
Two Lone Swordsmen - Hvor og når faen spilte de? Jeg dukka opp på riktig scene til riktig tid, men da spilte et eller annet jævla Faint-aktig band der. Skuffende.
Warsaw Village Band - Gåte på polsk. Helt elendig, med andre ord.

Så litt av et eller annet afrikansk band som var helt greit også, husker ikke hva de het. Vel, skuffende rent musikkmessig, men fete folk på campen. Drar nok ikke neste år.
Halla Morten ;-) Hyggelig å treffe på en nFF'er. Fant campen til Metz eller hva han het, men han sov ;-)

Siden jeg er første ganger på roskilde så må jeg si at det var SÅ bra!

Stod først på Audioslave!!!!!!

Foo Fighters var genialt, har aldri vært så godt med en kald bayer etter konsert. Stod forøvrig tre meter unna tuborg standen der dave klatra på taket.

Black Sabbath var bare skrik og leven.

Velvet Revolver . Var kun for å se Slash, ble forøvrig for mye "YEAH!! Motherfuckers! på vokalisten.

Fantomas er noe av det merkeligste jeg har hørt live. Det kom en rekke retro rockere med metallica shirts og Ac/Dc capsen, de forsvant før føprste låta var over.

Death From Above 1979 var max genialt! Skikkelig stemmning og god musikk for ørene.

Timbuktu så/hørte jeg bare ei låt av, gikk lei etter 10 min.....


Konserter jeg skulle på men fylla kom over meg var Kent og Turboneger.. Man er ikke i så alvorlig bra form når man våkner drita halv ellve på morgenen etter Jäger fylla 3 timer før + at man er enda mer drita kl 12 om dagen.

Alt i alt. en bra festival! Jævlig mye støv, ikke så god mat på west side, men ellers bra.
Syns det var en dritbra festival i år...
De to bandene som jeg kanskje syns var fetest var Plantlife og Ska Cubano.
Var digg å slippe unna all gjørmen fra i fjor
Kan jeg tenke meg, men det var ikke så kult å våkne halv 8 på morgenen etter kanon fylla til kl 6 og bare føle seg helt våt fra hodet og ned.
Sitat av DonTomaso
Gatas Parlament skal dele ut gratissingler på konserten sin. Hvis noen får tak i en slik er jeg veldig interessert i å kjøpe! Veldig!
Vis hele sitatet...

Han ene duden i gatas, ehm....han som er skinna og blond stod 2 meter unna meg på Timbuktu og Damn konserten. Stod å dansa for seg selv og han ene kidden i "Ungdommens råskap"...Latter fyr er alt jeg har å si om han...