Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  144 8467
TP består av gutta i Tee Production..
Warlocks, Tommy Tee, Opaque, Diaz og N-Light-N...
TP er konge by the way...
Akuratt nå er det Linkin Park som står i hue på meg men...
Kone Sc00peX....Stemmer det!!! TP er kara!
Tee Production!!
Kiss, Iron Maiden, Ozzy Osbourne, Nightwish
Går mest i rock, men er ganske variert alikevel.

Her er noen, Tool, A Perfect Circle, Deftones, Fu Manchu, The Hives, Marilyn Manson, Incubus, Massive Attack, Rage, Pink Floyd, Ozric Tentacles, Depeche Mode, Jimi, Madrugada, Big Bang, + many more.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg liker dårlig boy-bands, og sånne jente-popgrupper som ingen veit hvem er etter 3-4 måneder.

Jeg ble vel egentlig ikke bedt om å si hva jeg ikke liker...

nei, det som er fett, er ska...
Real big fish, save ferris osv. Anbefaler Save Ferris - Come on Eileen
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
offspring cc cowbos daft punk........
ferry corsten, dj jean, nesten alt dj mystik har laga, kik, goliath, dj ziad, madelyne. som du ser bare techno/trance
Tja Blink-182 , Rammstein og Mike And The Mechanics .
Kan ikke komme på mer
The Rhymenocerous
polle's Avatar
hater boyband og girlband (eller hva det no kalles)
hører selv på:
metallica, Blink 182, DDR, NoFX, Millencolin, Black Sabbath, Sex Pistols! og selfølgelig Radiohead
dem jeg kan komme på i farta
Sist endret av polle; 15. desember 2001 kl. 23:28.
Marilyn Manson, Korn, Ministry og Rob Zombie er mine favoritter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skifter ofte, men det feteste akkurat nå er Pink Floyd og Kaizers Orchestra..

.. men Primus er den absolutte all-time favoritten!
Her er det bare Linkin Park som går....

Hørte litt på TP og sånt når jeg var mindre!!!
og annen goth/synth/techno

ellers hardtrance etc.. og litt standard trance, f.eks Ferry Corsten/Johan Gielen/Alex K osv


... Koala, Sunbeam, Purple Motion, osv ;p
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Tungtvann, Definite, Apollo, Petter, TP, M.O.P, Dre & Snoop, Dilated Peoples, Green Day, NoFX, Out of Bounds, Bare-naked Ladies, Gangstarr, Ubåt fra tidl. PenJakke..++
Vel som dere ser, jeg hører på det meste for å si det sånn..
Alt-etende innen musikk, hører mest på HipHop og Punk, trance og boybands o.l egner seg best i form av bilder på en dart-tavle for å si det sånn..
Totto
never ending threeeeeeaaad??

liker: metal, nu-metal, punk, rock, rap, ++

nevner noen FÅ grupper:

deftones, iron maiden, pantera, nofx, system of a down, beastie boys, anthrax..
▼ ... noen uker senere ... ▼
The thread that never dies... heh

Har en delt førsteplass:

Kikka - Sinnsyk(?) finsk technosak... var på fylla i finnland og fant en cd-r på veien, så ganske fucka ut men faen, vi skulle jo knuse en leilighet og hadde lite cd'er... Setter den i og første tracket er en eller annen... heh... SINNSYKT RÅ TECHNOHORESANG med finsk tale... Utover de neste dagene ble alle finner jeg møtte på spurt om de visste hvaforslags musikk det var

Nightwish - Ta opera... Ta metal... bland godt og stek midt i ovenen i 15 minutter på 220 grader... Nais!
Mye bra musikk å velge mellom, men hvis jeg skal skrive opp noen blir det vel:

1: Björk!!!!!!!!! Så:

Juno Reactor, Apogtyma, Aphex Twin, Fluke, Prodigy, Rasmus, Orbital, Photek, Caustic Window.

Bomb The Bass,The KLF, Frankie Bones , Grandmaster Flash, D.S.T, JVC Force, Primal Scream,Beastie Boys, Chemical Brothers, Fatboy Slim

Inkobus,Cradle of Filth, Rage against the machine, TOOL, Tori Amos, Rammstein, Sex Pistols, Creed, Deftones, Slipknot, Sublime og Nin...

Det var vel noe av det jeg hører på...

Og totto: Definer trance :P
J5, Bo Kaspers Orkester, Mark Knopfler, Metallica, Travis, Coldplay, Kent.
Jeg hører bare på bra musikk jeg
KISS, Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple osv.
Hører egentlig på mye rart, men KISS er uten tvil det bandet jeg har hørt mest på. Spiller i KISS coverband også innimellom..

Ellers liker jeg Linkin Park, POD, Tristania (www.tristania.com).
VESTLANDSFANDEN !!! - for helvete !

mitt favorittband ! www.vestlandsfanden.no .

etter å ha vært på konsert me dei blei eg frelst.
Opprinnelig postet av sharken
Mulig Takinova ligger på TP Allstars cd'a, men jeg mener det bare er Warlocks folk som er med på sangen...
Vis hele sitatet...
Takin ova' er Tommy Tee's låt. Den ligger på albumet "Bonds, Beats & Beliefs..."
Huff.
Vestlandsfanden suger flatt.

Forresten så suger alt av nyere popmusikk. Alle boyband og resten av artistene som faen ikke skriver musikken sin sjøl engang, kan bra da til h******

Alle som har en synth kan skrive sånn musikk baklengs i søvne. Techno er noe raaaap. Det er ikke musikk engang.

Er ikke techno musikk? Jeg tror ikke at alle som har en synth kan lage techno. Det er jo det samme som å si at alle som kan noter kan lage klassisk musikk da.
De 2 formene for musikk ligner vel ganske mye på hverandre, hvis man ser på måten de er bygget opp.

Techno ER musikk!
Skifter så ofte, men nå for tiden hører jeg på:

The promise ring, agent felix, blink 182, nas, d'angelo, incubus, finch, millencolin, piebald osv.. dette kan bli en veldig lang liste, så det gidder jeg ikke. ps: som mange andre i denne tråden, likte jeg også tp når jeg var mindre..
▼ ... flere år senere ... ▼
Prodigy 4 Ever!
Danzig
alt fra 1987-1994
Resten er rimelig søppel ettersom to av bandmedlemmene forlot bandet.
Herregud er det faen meg mulig å blåse liv i en så gammel tråd?
Sier meg enig med voktern. Men for at denne posten ikke skal bli -helt- offtopic: Iron Maiden, helt klart.

Edit: Guns'N'Roses, Nirvana, og El Caco er også favoritter.
Sist endret av charz0r; 19. januar 2005 kl. 09:34.
Guns'N'Roses og Alice Cooper er kjempe bra.
Dave Matthews Band!
- De kommer med nytt album i år også
In Flames

Digger svensk metal
Ralph Myerz og Røyksopp.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Cyperess Hill sikkert, vansklig spørsmål :P
mos def
nas
talib kweli
krs one
promoe
krs one
timbuktu
looptroop
guns'n'roses
rolling stones
Ah.. Musikk.. Can't live without it..:P

Favorittband er vel The Beatles, oppvokst med og alltid elsket (Bortsett fra The Long and Winding Road.. =/).
Men liker en del annen musikk ganske godt og..

Vangelis og Jean-Michel Jarre f.eks..

Klovner i Kamp, Oral Bee og Dr. Dre er også bra.

Samt Pink Floyd, Metallica, Dire Straits, Radiohead, Muse, Mew, Kashmir og Thomas Dybdal er knall.

Kan liksom ikke si hvem som er best.
Liker jo så mangt.

Abel er jo knall, Jan Johansson også.
Og jeg må ikke glemme Gåte og Kaizers Orchestra.
Og kan absolutt ikke glemme Bjørn Eidsvåg, Bo Kaspers Orchestra, Farmen eller Kent.

Dum Dum Boys og Postgirobygget rocker Trondhjem sammen med Fremmed Rase, og Knutsen og Ludvigsen samt Øystein Sunde eier alt og får en til å trekke på smilebåndet.

Nei, det er vanskelig å avgjøre hva som er best osv.
Så jeg lar det være med dette.

Nei, så alt for mye bra musikk her i verden...
Arch enemy!
som zykes digger jeg svensk metal
Pantera, ingen over ingen på siden.
MaLbOlGiA:
Ganske komisk at du satt Eminem og Insane clown posse ved siden av hverandre

Selv er jeg veldig inn i defjux crewet, living legends og definitivt det okayplayer klarer å spytte ut ( for de som ikke vet hva okayplayer er, okayplayer) nå må jeg jo heller ikke glemme demigodz.
Ligger hjemme og er syk, så det er fult mulig at mange av mine poster er litt usammenhengende nå.
Jeg foretrekker mest progressive rock, som f.eks. Dream Theater og Pink Floyd.
Opprinnelig postet av Arnie
Pantera, ingen over ingen på siden.
Vis hele sitatet...
Samme her

ellers hører jeg på det meste innen musikk, utenom Alan jackson og den musikk sjangeren.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Listetråååååååd!!!

Er det noen her som faktisk leser de andre postene, bortsett fra den første?

Chris Clarke
Amon Tobin
Aphex Twin
Squarepusher
Autechre
Plaid

Meshuggah
In Flames
Soilwork
Dream Theater


Megselv, ja jeg lager musikk
Teebee
High Contrast
Photek
Total Science

og masse mer som jeg ikke kommer på i farta
Nirvana, Metallica, Nightwish og Iron Maiden. Liker også noe hiphop: Dirty Oppland, Dr.Dre, Eminem ^^
digger tekstene til boyzvoice.. men ellers er de ikke noe bra, men tekstene er diggbare.. hehe :P
Opprinnelig postet av voktern
Herregud er det faen meg mulig å blåse liv i en så gammel tråd?
Vis hele sitatet...

Enten får man kjeft for og starte nye tråder med temaer som allerede er tatt opp. Eller så får man kjeft for og fortsette på eksisterende tråder. Bestem dere.

btw, hvordan kan en musikk-favoritt tråd 'gå ut på dato'?


Terror Squad, Akon, Jayz, Rage against the machine, King Crimson (Islands), Zeppelin, snoop, timbaland, justin, michael Jackson, disiplin, pantera m.m
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Opprinnelig postet av Dodecha
Listetråååååååd!!!

Er det noen her som faktisk leser de andre postene, bortsett fra den første?
Vis hele sitatet...
dette er jo en ypperlig anledning til å forhøye post counten med mer tullpreik, ikke å forglemme å føle seg überkul fordi man syns alle de andre bare hører på dritt, og å føle at man gir et viktig bidrag til andres musikalske utdannelse som de allikevel ikke gidder å lese.

Mitt bidrag: Deep Purple