Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5714
Hei folkens

Har fått 10 måneder ubetinget fengsel som skal sones på Sandeid (åpent fengsel) for bedrageri/utpressing fom neste uke

Lurte bare på hva er sjansene for at jeg kan få fotlenke soning innvilget? De sa jeg kan jeg søke om det etter 1/3 sonet så cirka i November

Hva er deres erfaring? Får jeg innvilget det så lenge jeg oppfører meg greit i fengselet?

Vil også høre om erfaringene deres angående tomannsrom siden det er sånt Sandeid er... er litt nervøs angående det
Tomannsrom kan være kan være så mangt. Det kommer an på hvilken medfange du får på rommet, kjemi mellom dere, hygiene etc. Fanger kommer å går, så ofte får man flere forskjellige rom «kamerater» i løpet av en soning.

Lykke til med soningen.
Sist endret av BeardedFreak; 15. juli 2021 kl. 23:10.
Tror man må være sysselsatt 20 timer i uken for å få fotlenke.

Man har mulighet til å søke om enkeltrom, vet ikke hvordan det er å få dette igjennom.
Trådstarter
6 1
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Tror man må være sysselsatt 20 timer i uken for å få fotlenke.

Man har mulighet til å søke om enkeltrom, vet ikke hvordan det er å få dette igjennom.
Vis hele sitatet...
Ja det vet jeg,men hva er sjansene for at man får det innvilget?

Vennen min som kjenner noen på kriminalomsorgen så 9/10 så lenge det ikke er seksuell eller vold kriminalitet men ville høre med andre

Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Tomannsrom kan være kan være så mangt. Det kommer an på hvilken medfange du får på rommet, kjemi mellom dere, hygiene etc. Fanger kommer å går, så ofte får man flere forskjellige rom «kamerater» i løpet av en soning.

Lykke til med soningen.
Vis hele sitatet...

Åh skjønner

Er mest sannsynlig der i 4 måneder bare så bør går greit
Sist endret av Hamyus; 16. juli 2021 kl. 04:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Hamyus Vis innlegg
Ja det vet jeg,men hva er sjansene for at man får det innvilget?

Vennen min som kjenner noen på kriminalomsorgen så 9/10 så lenge det ikke er seksuell eller vold kriminalitet men ville høre med andre




Åh skjønner

Er mest sannsynlig der i 4 måneder bare så bør går greit
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker på sjangsene, men det er en del ting som spiller inn. Har også nettopp søkt om fotlenke, de sa at pga alderen min og at lovbruddene ikke skjedde i hjemmet mitt så er det stor sjangs for at jeg får dette invilget.

Tror de tar kontakt med deg etter du har søkt, for å prøve å få til ett opplegg
Trådstarter
6 1
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Jeg er ikke helt sikker på sjangsene, men det er en del ting som spiller inn. Har også nettopp søkt om fotlenke, de sa at pga alderen min og at lovbruddene ikke skjedde i hjemmet mitt så er det stor sjangs for at jeg får dette invilget.

Tror de tar kontakt med deg etter du har søkt, for å prøve å få til ett opplegg
Vis hele sitatet...

Super

Tusen takk og lykke til 😁
Det kommer an på om du er straffedømt før eller ikke. Vanskelig å si noe om oddsen for deg for du må også gjennom det de kaller egnethetsvurdering som går på om du er egnet, boligen din er egnet, har jobb osv. Uansett skader det ikke å søke så har du hverfall prøvd!
Trådstarter
6 1
Jeg fikk lov til å ha alenerom

håper disse 4 månedene går ganske fort ��
Sitat av Hamyus Vis innlegg
Jeg fikk lov til å ha alenerom

håper disse 4 månedene går ganske fort ��
Vis hele sitatet...
Kult, lykke til man
Trådstarter
6 1
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Kult, lykke til man
Vis hele sitatet...
Tusen takk 😁
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
6 1
Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Kult, lykke til man
Vis hele sitatet...
Jeg er ute nå....det gikk jo så fort

Takk for hjelpen alle sammen!