Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1603
Noen som har erfaring med etizolam pellets 1mg fra eurochems? Fikk gjennom en bestilling før helgen, men ikke prøvd de endå. Vært plaget med lang innsovningstid og tror disse kan hjelpe. Pillene er hvite med delestrek. Har god erfaring med benzo tidligere, nitrazepam er den jeg har likt best til søvn. Hadde satt pris på om noen har erfaring med piller fra denne selgeren, er clearnet butikk.
Etizolam, var det virkestoffet i de falske stolpene som såvidt funket for et års-tid siden ? Isåfall ville jeg ikke risikert jobb og inngangsdør for noe du får så liten effekt av.
Bor ikke i Norge, kan bestille alt mulig rc stoffer her, men er ikke interessert. Etizolam virket lovende og er godkjent legemiddel i mange land, og i mine øyne ikke rc. Mest interessert i om noen har prøvd disse eller noe annet fra denne butikken.
Jeg sovner fint på etizolam. Trenger ikke store dosen.
ikke prøv å få det inn i norge hvis noen tenker på det. Det kan bli mye stress nå om dagen
Etizolam er vanlig andre steder i Europa. Ikke i Norge. Lett å få tak i på riktig sted da.
Ja, likte etizolam, helt ok. I mangel på bedre ord; litt døllere enn diazepam
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Ja, likte etizolam, helt ok. I mangel på bedre ord; litt døllere enn diazepam
Vis hele sitatet...
1mg etizolam tilsvarer 0.5mg xanax, 0.5mg rivotril eller 10mg diazepam.
Ettersom en normal dose etizolam er på 1-2mg så er ikke det noe mer enn 10-20mg valium.
Eneste er at det virker fortere og har kortere halveringstid.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
1mg etizolam tilsvarer 0.5mg xanax, 0.5mg rivotril eller 10mg diazepam.
Ettersom en normal dose etizolam er på 1-2mg så er ikke det noe mer enn 10-20mg valium.
Eneste er at det virker fortere og har kortere halveringstid.
Vis hele sitatet...
Du må legge til at det er to helt forskjellige stoffer. Og at alle reagerer ulikt. Kan spise 50mg med diaz og fortsatt fungere. 2,5mg rivotril å jeg er er det mest motbydelige menneske på denne jord.

Så sånne sammenligninger har ikke noe å si.

1mg alprazo blir og regnet til 10 mg diaz. Men ikke i regnestykket ditt.
Prøvde disse igår og er rimelig fornøyd med effekten, tok 1mg ca 30 minutter før jeg la meg og sovnet ganske fort. Ingen hangover heller. Vanskelig å sammenligne styrkegrad opp mot andre benzoer, men det var mindre hypnotisk og ikke like tung som nitrazepam hvertfall. Holder sikkert med 0.5mg til søvn.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du må legge til at det er to helt forskjellige stoffer. Og at alle reagerer ulikt. Kan spise 50mg med diaz og fortsatt fungere. 2,5mg rivotril å jeg er er det mest motbydelige menneske på denne jord.

Så sånne sammenligninger har ikke noe å si.

1mg alprazo blir og regnet til 10 mg diaz. Men ikke i regnestykket ditt.
Vis hele sitatet...
Les og lær

https://psychonautwiki.org/wiki/etizolam