Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4509
Blir litt nyskjerrig her, fleste folk jeg møter bruker det de har for hånden, men går ofte i risla, eller lambi. Hva er folks mening? Hva bruker Folk? Prøvd flere twister, merker du evt forskjell?
R.i.p 23.04.2021
Bruker rizla eller river av en tyn stripe på dorullen. Men når jeg har tilgjengelig bruker jeg alltid kapsler. Tømmer ut noe helsekost og puter in pulver. Merker ikke noe forskjell på de 3 nevnte.
Sist endret av Tarm; 14. juni 2020 kl. 17:23.
Rizla, Raw, OCB, dopapir, det meste funker egentlig.
Magesyra løser opp det meste uansett så det har ikke så mye å si.
Anbefaler ikke å ta en hel firkant med dasspapir forøvrig
Blå rizla, tynnere enn vanlig rizla.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
får hundre gelatinkapsler på helsekostbutikker for 50kr elns. Er du gnien og ikke trenger mega doser så kan du mose de halve delene sammen så du får dobbelt så mange.
Bruker det jeg har for hånden og siden jeg også er både rullings- og joint-røyker så blir det vanligvis noe som er tynt og har en smal limstripe
Anonym bruker
"Tjukk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blander det ut i et lite glass med vann, tar noen minutter før det løser seg opp. Veldig grei og enkel metode å få det ned på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blander det ut i et lite glass med vann, tar noen minutter før det løser seg opp. Veldig grei og enkel metode å få det ned på.
Vis hele sitatet...
Samme her løst opp i bunnen av en drink eller tar det på fingern og sleiker av, skyller ned med drink, saft eller brus for å få vekk den kjemiske smaken.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA heller jeg bare rett ifra vekta og i kjeften og svelger med en øl.
Tar heller å slikker på et dolokk enn å svelge rizzlapapir. Jeg vet ikke om denne fattige metoden kommer av at man ikke vet bedre, eller fordi man leser om at andre bruker den inntaksmetoden.

Fra spøk til revolver. Jeg tror det nesten er like greit å shotte det ned med litt saft enn å brekke seg av rizlapapiret.

Jeg fikk 500 tomme gelatinkapsler i posten for 5 euro. Det er 0,1 krone per kapsel.
Sist endret av Superspurv; 15. juni 2020 kl. 18:03.
Ja, hvorfor blande med drikke for å risikere den helt forferdelige smaken, når man kan ha det i kapsel å svelge? Det er jo den enkleste metoden IMO.
Anonym bruker
"Tjukk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av junkrat Vis innlegg
Ja, hvorfor blande med drikke for å risikere den helt forferdelige smaken, når man kan ha det i kapsel å svelge? Det er jo den enkleste metoden IMO.
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke smaker en dritt, når det er løst opp i væske?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi det ikke smaker en dritt, når det er løst opp i væske?
Vis hele sitatet...
Tror det er en vanesak ass. Kjemikalier smaker sjelden godt, men etterhvert kobler hjernen smaken til effekten og det oppleves som noe positivt.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tar heller å slikker på et dolokk enn å svelge rizzlapapir. Jeg vet ikke om denne fattige metoden kommer av at man ikke vet bedre, eller fordi man leser om at andre bruker den inntaksmetoden.

Fra spøk til revolver. Jeg tror det nesten er like greit å shotte det ned med litt saft enn å brekke seg av rizlapapiret.

Jeg fikk 500 tomme gelatinkapsler i posten for 5 euro. Det er 0,1 krone per kapsel.
Vis hele sitatet...
Har aldri brekt meg av å svelge en drop i rizlapapir, Omega 3 kaplser derimot...
Hovedpoenget mitt er at det jo ikke alle som har dårlig brekningsrefleks heller.
Dopapir. Det er 2-3 tynne lag med papir oppå hverandre, så river løs et tynt lag, deler papiret i to, pakk sammen ,svelg. God helg.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Har aldri brekt meg av å svelge en drop i rizlapapir, Omega 3 kaplser derimot...
Hovedpoenget mitt er at det jo ikke alle som har dårlig brekningsrefleks heller.
Vis hele sitatet...
Men du er kanskje enige om at flertallet har en dårlig brekningsrefleks når det kommer til å droppe papir? Jeg har sett at dette er det som blir anbefalt av den tilfeldige freakeren.

Jeg forstår at å droppe mdma i rizzla eller dopapir er for å få det unnagjort. Derfor mener jeg at det finnes mye bedre alternativer for den tilfeldige normann som vil droppe mdma, bare man er litt kreativ.

Sitat av halfagram Vis innlegg
Dopapir. Det er 2-3 tynne lag med papir oppå hverandre, så river løs et tynt lag, deler papiret i to, pakk sammen ,svelg. God helg.
Vis hele sitatet...
En eller annen gang, vil folk ha tidenes værste mareritt med å droppe mdma i dopapir. Spesielt hvis det gjelder en redrop.
Sist endret av Superspurv; 16. juni 2020 kl. 12:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Superspurv Vis innlegg
En eller annen gang, vil folk ha tidenes værste mareritt med å droppe mdma i dopapir. Spesielt hvis det gjelder en redrop.
Vis hele sitatet...
OBS! Gammel tråd!

Hva er det som gjør at dopapir er det fæle i dette tilfelle? Selv har jeg aldri likt å droppe Emma, men for de skal gjøre det, så er rullepapir eller det tynneste laget av dopapir den sunneste måten å gjøre det. Er vel ikke noe å diskutere engang det.
Sitat av halfagram Vis innlegg
OBS! Gammel tråd!

Hva er det som gjør at dopapir er det fæle i dette tilfelle? Selv har jeg aldri likt å droppe Emma, men for de skal gjøre det, så er rullepapir eller det tynneste laget av dopapir den sunneste måten å gjøre det. Er vel ikke noe å diskutere engang det.
Vis hele sitatet...

Spyr NESTEN aldri på mdma. Men når jeg gjør det, hadde jeg brukt dasspapir.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Det dasspapiret kommer av en merkelig grunn ALLTID ut v nesa og kan meddele at det er noe av det mest ubehagelige jeg har vært borte i haha
Sitat av halfagram Vis innlegg
OBS! Gammel tråd!

Hva er det som gjør at dopapir er det fæle i dette tilfelle? Selv har jeg aldri likt å droppe Emma, men for de skal gjøre det, så er rullepapir eller det tynneste laget av dopapir den sunneste måten å gjøre det. Er vel ikke noe å diskutere engang det.
Vis hele sitatet...
Jeg har erfart at dopapiret satt seg i halsen ved svelget, og når smaken av mdmaen går løs, så kommer alt opp igjen.

Hvis man har erfaring med å droppe multivitaminer, så blir det det omtrent det samme hvis man tar mdmaen i kapsler. Ingen smak. Ikke mulig å sette fast i halsen. Føles naturlig istedet for papir.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
All slags type papes, merker ikke forskjell uansett. Har jeg ikke papes i nærheten så kan jeg gjerne bruke dopapir. Åpenbart ikke en hel, river av 1/4 del og pakker MDMA´en i den før jeg dropper og svelger med masse vann.
Pleier å bruke de tynneste rizzlaene! Slikker limet så jeg får brettet det til en trekant før jeg heller mengden med "shit" som jeg skal ha oppi, før jeg river av det papiret som er over trekanten. Deretter bretter trekanten og svelger den med noe å drikke!
Sist endret av AbSoul; 2. september 2021 kl. 14:29. Grunn: Skriveleif
Tynt dasdpapir. Sørger for og Rive det i 2 sånn at man får 1 lag super tynt.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig fordelen med å droppe innpakket i papir kontra å løse det opp i vann og drikke det?
Bruker rizla

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er egentlig fordelen med å droppe innpakket i papir kontra å løse det opp i vann og drikke det?
Vis hele sitatet...
Slippe smaken
I starten tok jeg alltid bare dopapiret i det huset jeg var i men det hendte det satt seg fast i halsen, og da kom det fort opp igjen (spesielt om det var en re-drop og jeg allerede var litt kvalm). Har gått over til gelatinkapsler og kommer aldri til å bruke noe annet.
BREKKE seg av rizladrop???
Seriøst det er bare og rulle den til en klump legger du drugs på papiret og stapper det hele i kjeften, for så og tygge det. Ja da er brekning forståelig.

Man bretter pairet en gang med limet in, åpner igjen å væter man limet og bruker bretten i midten ten til å lime den ene siden sammen. Dette gir en firkantet lapp man kan åpne i det ene hjørnet til en såkalt "Fallskjerm".
Denne putter du x mengde narkotikum oppi. Så tar du de to hjørnene på fallskjermen/rizla lommen. Bretter det inn , tvister og så ruller du hele greiene til en ball.

Eller bare legg det flatt midt på en rizla brett slik at knarken ikke detter ut og bare krøll sammen dritten.

Så gjør du klar et stort glass vann eller åpen vannflaske du kan sluke det hele med og drikke nok til at det går helt ned i halsen og magesekken. Trodde alle gjorde noe ala det. Da kan man ikke brekke seg. Har opplevd følelsen da men da hadde jeg ikke drikke og droppe åpna seg