Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 19153
Hei alle freaks.

Er mye på jobb-reise i Norges største byer, og er rimelig lei de oransje små rizlapapir som brenner på 3 trekk. Skulle gjerne hatt tips til utsalgs-steder som selger de lange, tynne rizlapapirene. Tenker da på sentralt beliggende utsalg i Stavanger, Trondheim, Bergen, Oslo, Kristiansand, Bodø og Tromsø.

På forhånd takk for all hjelp.
I Trondheim har du Bamboo.
I Oslo har du Shangri La, Scorpius og Happy Price. (Sistnevnte er midlertidig stengt)
I Bergen har du Scorpius.
I Stavanger har du Scorpius.

I tillegg selges det rullepapirer på Lime. (Jeg vet ikke om dette gjelder alle butikkene, men det gjelder ihvertfall alle jeg har besøkt i Oslo og omegn.)
Sist endret av PerPerPerPer; 14. januar 2014 kl. 13:43.
dix mix og narvesen kiosker selger longpapers.
Mix er der jeg pleier handle. De selger en pakke som også har filter ( Det er ikke Rizla, men who cares ) Kan godt hende det varierer ifra kiosk til kiosk dog.

Edit: Enkelte Statoil har lange Rizla faktisk. Her jeg bor er det en skikkelig stoner som står for innkjøp, så de har "nok rizla til 2020" i følge han selv.
Sist endret av Detectable; 14. januar 2014 kl. 13:53.
De jeg veit om i Oslo som har Rizla long papes slim eller OCB slim:
- Narvesen utenfor Nationaltheatret
- Shangri La som ligger i starten av Karl Johan, sett fra Oslo S.
- Hellerud Kiosk som ligger ved T-banestasjonen (de har alt av papes)
- Joker i Hallagerbakken (Holmlia) de har også fått ekstremt mye rart. Blant annet blunt papes og forksjellige smaker.
Når det gjelder Bergen så er det få plasser som selger long papaes. De jeg vet om er: Scorpius som tidligere nevnt, Tobakk Sørensen og diverse Asiatiske kiosker/matvare butikker.
Div kiosker osv har det bak kassa. Her jeg bor har dem det på blandt annet 7eleven og narvesen.
Narvesen *titegn*
Jeg har sett de i flere Rema 1000-butikker.
Du før kjøpt et bredt utvalg av longpapers i ALLE kiosker i Oslo. Sikkert kjøpt i 40 forskjellige, ingen som ikke har hatt.
De aller fleste selger filter og blunts også.
Forresten, om du ikke har tilgang på lange Rizla kan du jo bare lage en L da Er ikke optimalt, men det fungerer.
Oslo: De fleste joker og bunnpris butikker, "innvandrerkiosker" og flere deli de luca og 7-11 har dette.
alle Co-op butikkene iallefall i min region
partoftheproblem
mongoloid's Avatar
42 7
Coop-Prix Vestbyen i Bodø har blå rizzla, det samme har Rimi(?) ved Aspmyra . Det er også en liten "headshop" Bodø, mener det er en Mix, men de innfødte kaller den for noe annet, det har de Raw-papir, bonger og piper Vet ikke hvordan jeg skal forklare nøyaktig hvor den ligger, men sør for Glasshuset litt lengre opp mot flyplassen.
Ebay! Billig og enkelt
"Hampen" i Tromsø, søndre tollbugate
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Mix i tromsdalen har også OCB.
I Oslo får du kjøpt lange papirer i de aller fleste innvandrerbutikker i sentrum (billig!), i tillegg til masse nisjebutikker som sjangri-la, scorpius osv.. De har det også på en og annen narvesen/7-eleven. Bare å spørre, er jo ikke ulovglig å kjøpe papir
På grønland (oslo) så er det jo en butikk som har døgnåpent (husker ikke om det var joker eller bunnpris), men de selger hvertfall longpapers osv..hvis ikke så er det som sagt narvesen og sånn. Narvesen selger ikke langpapir bare i de store byene heller.
Du burde ikke ha noe problem med å få fiksa deg det
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
På grønland (oslo) så er det jo en butikk som har døgnåpent (husker ikke om det var joker eller bunnpris), men de selger hvertfall longpapers osv..hvis ikke så er det som sagt narvesen og sånn. Narvesen selger ikke langpapir bare i de store byene heller.
Du burde ikke ha noe problem med å få fiksa deg det
Vis hele sitatet...
Kanskje Lime du tenker på? Døgnåpent og godt utvalg av papir og filtertips
Nei, er faktisk ikke Lime, men jeg vet at de selger papir også
Alle kiosker i Oslo nesten
Ekspert på påstander
Sitat av GoGreen Vis innlegg
Kanskje Lime du tenker på? Døgnåpent og godt utvalg av papir og filtertips
Vis hele sitatet...
Både Lime og bunnpris på Grønland har forskjellige longpapes og filter. I Bergen er det en rema1000 som ligger på Nygårdsgaten ved Grieghallen har blunts med smak, rizzla silver og en annen type, en rød kingsize longpapes
Kan informere om at 7-eleven og Narvesen har tatt dem ut av sortimentet. Dem ble tatt ut for 3-4mnd siden.
Joker- sagene
Lime- sagene