Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1542
Sopp tripp i san del pacifico. Vi hadde hørt at det fantes god og mange sopp arter på fjellet i san del pacifico. Vi tar bussen opp og blir møtt av en urgammel vakker dame. Ho virker som hun vet hvorfor vi er her. Hun tar oss med ned til en hytte med utsikt over fjellene.Blir enig om pris og for det for 30 kr vær. Vi våkner neste dag og spør om sopp i noen butikker. Ingen ting og finne. Vi møter noen freaks og de vet akkurat hvor det er og få tak i. De forklarer oss veien. Vi skal spør etter en. La oss kalle personen jose. Vi går feil og spør noen som blir redde. Ok tenker jeg det er greit og gjøre sånne ting hjemme men her.. Vi finner tilslutt noen som viser oss veien og det viser seg at det er en hyggelig dame. Vi spiser soppen. De er store og jeg synes det er ganske mye. Vi går hjem og sitter i fred og ser på fjellene. Etter litt over 30min begynner det og svinge. Tar ikke lang tid før vi ser utover og ser masse rart. Jeg forestiller meg trær med ansikter som lever. Utsikten er helt sinnsykt vakkert. Ser på skyene og jeg har aldri sett de sånn. Føler ekstase og er fylt med glede.. Solnedgangen tror jeg er den fineste jeg har sett. Det er helt fantastisk til solen et helt nede og jeg begynner og fryse. Det blir kaldt og mørkt og hundene begynner og hyle. Så for jeg for meg at vi er et gammelt ektepar. Vi ligner på noen jeg kjente en gang. Vi går inn og legger oss og jeg hadde noen toalett besøk som var fryktelig ubehagelige. Føles ut som vi er fryktelig gammle. Det er veldig kaldt. Tenker mye på hvor mye vi alle forsøppler og at det aldri går vekk. En annen ting som har skjedd var at en jeg kjenner hadde lagt ut en lang liste om mine personlige hemmligheter på siden min på Facebook. Begynte og tenke på det og fikk skikkelig juling av soppen. Det som reddet meg var at jeg alltid har hatt gode intensjoner og er god. Det kom en lettelse etter tanker som hadde ligget i spiraler. Føltes ut som jeg hadde blitt knulla og kunne puste letta ut. Jeg prata med dama, om en som hadde slått i en bil og kjefta fordi lyset hadde vært på. Og da sa jeg: Det er nok ikke lyse som er problemet. Vi skjønte alt bedre men kanskje noen øyeblikk var ubehagelige. Vi begynner og komme ned og vi kjenner en lettelse over vi kommer ned. . Jeg reiser meg for og ta og lande med en pils og plutselig kommer det en sommerfugl og setter seg på handa mi. Blir helt overraska. Føler meg bra. Ok jeg fikk litt bank men det var virkelig noe jeg trengte. Og den sommerfuglen kom med følelser som virkelig var gode. Tok den med ut og drakk en pils og og en røyk. Jeg snur meg og ser at hele veggen er dekket av sommerfugler. (det her er ikke hallisunasjoner) kommer inn i hytta og noen sommerfugler har kommet seg inn og flyr i rommet. Jeg sier til de: nå må dere slappe av for vi skal sove. Alle unntatt 1 flyr rundt. Jeg peker på den og sier: slapp av gå og legg deg på veggen der og sov. Den legger seg akkurat der jeg peker. Begge oss ser det her. Prater litt. Slukker lyse og sovner etter en stund.
Spennende!

MEN. Du burde dele det opp. Helt jævlig å lese.
Takk for svar.. Ja tungt i hode og skrive og...
Burde absolutt tenke på og dele det opp ja, tror jeg er mer turet for øyeblikket enn du var der (Hehehe).
]Sopp tripp i san del pacifico. Vi hadde hørt at det fantes god og mange sopp arter på fjellet i san del pacifico. Vi tar bussen opp og blir møtt av en urgammel vakker dame. Ho virker som hun vet hvorfor vi er her. Hun tar oss med ned til en hytte med utsikt over fjellene.Blir enig om pris og for det for 30 kr vær.

Vi våkner neste dag og spør om sopp i noen butikker. Ingen ting og finne. Vi møter noen freaks og de vet akkurat hvor det er og få tak i. De forklarer oss veien. Vi skal spør etter en. La oss kalle personen jose. Vi går feil og spør noen som blir redde. Ok tenker jeg det er greit og gjøre sånne ting hjemme men her.. Vi finner tilslutt noen som viser oss veien og det viser seg at det er en hyggelig dame. Vi spiser soppen. De er store og jeg synes det er ganske mye.

Vi går hjem og sitter i fred og ser på fjellene. Etter litt over 30min begynner det og svinge. Tar ikke lang tid før vi ser utover og ser masse rart. Jeg forestiller meg trær med ansikter som lever. Utsikten er helt sinnsykt vakkert. Ser på skyene og jeg har aldri sett de sånn. Føler ekstase og er fylt med glede.. Solnedgangen tror jeg er den fineste jeg har sett. Det er helt fantastisk til solen et helt nede og jeg begynner og fryse.

Det blir kaldt og mørkt og hundene begynner og hyle. Så for jeg for meg at vi er et gammelt ektepar. Vi ligner på noen jeg kjente en gang. Vi går inn og legger oss og jeg hadde noen toalett besøk som var fryktelig ubehagelige. Føles ut som vi er fryktelig gammle. Det er veldig kaldt. Tenker mye på hvor mye vi alle forsøppler og at det aldri går vekk. En annen ting som har skjedd var at en jeg kjenner hadde lagt ut en lang liste om mine personlige hemmligheter på siden min på Facebook. Begynte og tenke på det og fikk skikkelig juling av soppen. Det som reddet meg var at jeg alltid har hatt gode intensjoner og er god. Det kom en lettelse etter tanker som hadde ligget i spiraler. Føltes ut som jeg hadde blitt knulla og kunne puste letta ut.

Jeg prata med dama, om en som hadde slått i en bil og kjefta fordi lyset hadde vært på. Og da sa jeg: Det er nok ikke lyse som er problemet. Vi skjønte alt bedre men kanskje noen øyeblikk var ubehagelige.

Vi begynner og komme ned og vi kjenner en lettelse over vi kommer ned. . Jeg reiser meg for og ta og lande med en pils og plutselig kommer det en sommerfugl og setter seg på handa mi. Blir helt overraska. Føler meg bra. Ok jeg fikk litt bank men det var virkelig noe jeg trengte. Og den sommerfuglen kom med følelser som virkelig var gode. Tok den med ut og drakk en pils og og en røyk. Jeg snur meg og ser at hele veggen er dekket av sommerfugler. (det her er ikke hallisunasjoner) kommer inn i hytta og noen sommerfugler har kommet seg inn og flyr i rommet. Jeg sier til de: nå må dere slappe av for vi skal sove. Alle unntatt 1 flyr rundt. Jeg peker på den og sier: slapp av gå og legg deg på veggen der og sov. Den legger seg akkurat der jeg peker. Begge oss ser det her. Prater litt. Slukker lyse og sovner etter en stund.

Synd jeg ikke for til og redigere. Kanskje bedre og lese det siste men.. Vist noe av sjefene her kunne lagt det siste jeg skreiv først hadde det vært fint... God jul og godt nytt år foresten...