Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1186
Skal reise der 8-9 måneder kanskje mer. Starter og reiser i mellom amerika, Mexico og så nedover. Noe anbefalninger jeg må se eller bra steder? Noen hippi paradis? Takker for svar
Costa Rica er best.

Kaizen
Brasil og Argentina er kjempefint, reis litt rundt de store byene

Weed finner du overalt uansett.
Fy faen jeg misunner deg så sykt...sør amerika må være den mest interessante verdensdelen å se...ha en riktig så fin tur og nyt det..misunner deg jeg! klyse
Ligg unna Machu Picchu!
Trådstarter
Machu Picchu må jeg jo se Det er jo et must
Fransk Guyana, Ecuador, Rio De Janiero i Brasil så klart, Lima i Peru.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av ganesh Vis innlegg
Machu Picchu må jeg jo se Det er jo et must
Vis hele sitatet...
ja, det er et must, men kan vedde lommeboka på at det er stappfult der
Sist endret av 8bit; 30. mai 2012 kl. 18:43.
Why so serious?
Guidet tur i Amazonas?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Im in Mexico fuckers!
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ligg unna Machu Picchu!
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Sitat av ganesh Vis innlegg
Im in Mexico fuckers!
Vis hele sitatet...
Missunner deg!
Sitat av ganesh Vis innlegg
Im in Mexico fuckers!
Vis hele sitatet...
Sjekk ut pyramidene like utenfor/i utkanten av Mexico City! Utrolig flotte byggverk, god gåtur inne på selve området og muligheter for å få tatt masse bilder! Du bør også ta en tur innom Chapultepec for å oppleve litt rekreasjoner av klassiske tradisjoner, som for eksempel Danza de los Voladores.

Hvis du vil slappe av/oppleve litt jungel er det mange fine turer du kan ta i områdene ved Yucatan-halvøya.

Vil egentlig også anbefale deg å spise mat fra forskjellige stands eller litt billige hjørnerestauranter. De har som regel best mat. Noen ting du bør prøve:

Tacos al pastor.
Enchiladas de pollo en chile verde.
Elote.
Churro con Nutella.

Vil også anbefale deg å holde deg unna Nord-Mexico. Veldig utrygt miljø der, men lenger sør er det veldig fredelig.

Hvor lenge blir du der forresten? God tur!
Belize er verdt ett langt besøk
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Santa Catarina Island sør for Sao Paulo har stor tiltrekningskraft på hippier, surfere og stonere generelt. Jeg bodde i landsbyen Barra da Lagoa ca. to uker og storkoste meg med daglige måneskinnsfester på hemmelig strand og mengder av gress. Fra Florianopolis, hovedstaden på øya, er det også direkte bussforbindelse til byen Blumenau.

Blumenau er den tyske "hovedstaden" i Brasil, og byr på snodige opplevelser. Det er som å finne en liten europeisk by av beste velholdte standard midt i jungelen, rimelig kontrast til resten av landet. Her har de sin egen lille tyske landsby med tyrolerhus og fantastisk øl, og ikke minst arrangerer de verdens nest største oktober-festival i Blumenau. Jeg kommer aldri til å glemme synet av en busslast japanske turister som er dritings på jägermeister og øl menget med tyske blonde menn og kvinner som utelukkende prater portugisisk og sprader rundt i Läderhosen.

Ta ellers gjerne med nyttårsfeiring på copacabana hvis du først er i Rio rundt nyttårsaften.

I Argentina bør du innom Cordoba, muligens den største studentbyen i Argentina. meget bra uteliv og rikelige muligheter for fallskjermhopping, jobbe på farm etc.

Så er det selveste kirsebæret på kaken: I Buenos Aires er det svært mye å finne på, men en ting du må få med deg er den ukentlige konserten til Bomba de tiempo. Kjøp deg en marihuanakake av selgerne som går opp og ned køen til inngangen helt åpenlyst, før du kommer inn og danser ræva av deg til ville latinamerikanske trommebeats live og drikker 1 liters drinker med fernet cola under en dusj av iskaldt vann. Desidert beste opplevelsen på hele turen. http://www.labombadetiempo.com/