Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 8337
Alkohol virker på meg også, men jeg har ikke Psykose/Schizofreni.
De sier cannabis kan gjøre deg psykotisk,tvert imot for min del.
På sprit blir folk kjeppjagd uten at det det egentlig er jeg som gjør det(du blir psykotisk), men spriten demper nervene jeg har fått etter mange år på bønna,chainreaction.
Altså, det argumentet der, om at man kan bli psykotisk av cannabis, holder rett og slett ikke mål. CBD (cannabidiol) har en anti-psykotisk effekt. THC på sin side, (delta-9-tetrahydrocannabinol) er den viktigste psykoaktive ingrediensen i Cannabis. Velg strain med omhu.
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. mai 2012 kl. 20:47.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Altså, det argumentet der, om at man kan bli psykotisk av cannabis, holder rett og slett ikke mål. CBD (cannabidiol) har en anti-psykotisk effekt. THC på sin side, (delta-9-tetrahydrocannabinol) er den viktigste psykoaktive ingrediensen i Cannabis. Velg strain med omhu.
Vis hele sitatet...
Jo det kan man. Noe som heter hasj psykose. Særlig vist man røyker mye i tenårene. Blitt psykotisk mange ganger når jeg har røyka. Det vet jeg er fakta. Vært mye om det i media og så det nettopp på National Geographic på drugs inc. Forskere har kommet fram det og. Kunne sikkert lagt ut mange linker men orker ikke
Weed forverrer også kraftig psykotiske symptomer. En bør holde seg langt unna det hvis man har vært oppe et par dager.
Sitat av ganesh Vis innlegg
Jo det kan man. Noe som heter hasj psykose. Særlig vist man røyker mye i tenårene. Blitt psykotisk mange ganger når jeg har røyka. Det vet jeg er fakta. Vært mye om det i media og så det nettopp på National Geographic på drugs inc. Forskere har kommet fram det og. Kunne sikkert lagt ut mange linker men orker ikke
Vis hele sitatet...
Kan du vennligst lese det jeg skrev en gang til? Eller må jeg utheve deler av teksten for deg?
Hvorfor diskuterer dere cannabis i denne tråden? Klarer ikke å se at det har noe som helst med tema å gjøre.
For dere som ikke skjønte hva jeg ville frem til med innlegget mitt kan søke opp "Cannabis sativa constituent, as an antipsychotic drug", eller lignende. For de som trenger en mer nøyaktig forklaring finnes det utallige dokumentarer som beskriver dette meget detaljert.
Ah.. Leste litt fort
Sitat av Sucide420 Vis innlegg
skjender nå at jeg at amfen ikke er helt bra på meg, tok akkurat en litta sprøyte og er sykt paranoid. bør nok begynne å drikke snart hehe. skål skål kripos ikke logg meg hade.
Vis hele sitatet...

Jajamensann.. Hva skal man si?
*insert tittel her*
Lukter troll post(?) Folk er forskjellige på alkohol, men tror ikke dette er smart av deg...

Har ikke lest imellom hele tråden..
drit i alkohol, og ta deg en splif
Winter is coming
Jeg må bare si det:

Er dere klar over at å røyke en feiting eller å ta en kveld på fylla kan være nok til å utløse en psykose for folk som har sykdommer som gjør dem svært disponible for det?
Jeg snakker ikke om de som har det liggende latent, men de som allerede har fått konstatert en sykdom som kan føre til psykose. (Paranoid Schizofreni feks.)

Mange takler ikke stress, angst og endringer i psyken (for å nevne noe) og kan lett havne i psykose. Og de fleste rusmidler har mange av disse bieffektene ved både sporadisk og langvarig bruk.

Derfor mener jeg folk skal være ytterst forsiktig når de skal være leger og anbefaler behandlingsmetoder og "medisiner" her inne.
Sliter selv med mye tvang og har fått diagnosen OCD, Alkohol hjelper veldig godt mot tvangs handlinger og tanker men jeg har fremdeles ikke lyst og beggyne og drikke vær dag. Men er jo selvsagt godt med litt pause i helga da
Sitat av MB300Diesel Vis innlegg
Det er jo heller motsatt med alkohol. Det er et mildt psykoaktivt rusmiddel, og langtids bruk kan føre til delirium tremens.
Vis hele sitatet...
Siden når ble alkohol et mildt rusmiddel?