Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  160 19630
Bobby Brun og mr. Blowjob
For det første: Musikk er subjektivt.

Og nå hører jeg ganske så sjeldent på rap, men ut ifra det jeg har fått med meg så har det ikke noen spesiell forskjell om rapperen er norsk eller amerikansk. Så lenge han ikke kun rapper om bitchez, drinkz and drugz, and the moneyz, og har god flow.
Hører ikke på rap, syntes veldig mye er crap. Liker flere av tekstene, men er ikke så glad i musikken
altså skal jeg si mit så har jeg hørt mye på herreløse å noe breaknecks i min tid men alltså de er ikke the shitt inen norsk hip hop da har dere heller en noenlunde laber kunskap innen norsk hip hop ass

det feteste innen norsk hip hop nå om dagen etter min mening er faktisk en god kompis av meg fra det glade sørlandet poster en link her så kan dere selv si hva dere liker best http://www.youtube.com/watch?v=reXzL8WaT9s
Apollo, URO, Tungtvann (og Pen Jakke).
Lars Vaular har også mye bra, selvom han er super lame på noen låter.
Trenger ikke si mer enn Tee Productions.
Seriøst! Warlocks, Opaque, Son of Light! Norske Byggeklosser og 2 Legender Uten Penger! Classic shit alt sammen... Skal sies at Tommy har tapt seg, men det har alle

Ellers har vi B.O.L.T. Warhead (A-team) som er legendarisk. (alle som ikke har hørt har hjemmelekser!)

Gatas har gitt ut en del feite greier men de siste albumene har vært rævva. Dessuten er/var kara så skilla at de kom seg unna med såpass politisk rap. Norges svar på the Coup.

Tungtvanns første plate var THE SHIT!

HL gutta er skilla, men nå prøver de å slå gjennom så de slutta å lage kule låter... nts nts nts

Svartepetter er fortsatt dope

Ben Baller er dritfet(!) og feteste karen fra Sørsia Gerilja som forsåvidt ikke er såå fett...

Phat Bastard er skilla!

masse feite greier jeg ikke kommer på i farta

Ellers har vi drøyt mye ræva greier herfra...
Breaknecks burdte holde seg til tagging ettersom alt gutta har er enderim og låter om hvor vanskelig det er å slutte å "blaze kief"

Vågsbygd Handy virka lovende til de slapp plata si som var en dritstøgg blanding av grime, sånn derre moderne "dubstep", lame skrikerap og autotune

Erik og Kriss, Lars Vaular og Bankmenn er bare flaut at rapper

Er vel en haug med crap karer jeg glemmer også

Ja, bromstad billionaires er det støggeste jeg har hørt noensinne
[quote=Mr.Jack;2282187]
Vågsbygd Handy virka lovende til de slapp plata si som var en dritstøgg blanding av grime, sånn derre moderne "dubstep", lame skrikerap og autotune

altså handy har jævlig mye bra shitt mener jeg likte også endel av tracksa på undevands plata deres

men til poenget mitt handy gutta jober som noen horer med det nye albumet å lover et album med reinspikka hip hop gleder meg mase ass blir helt konge

hiver også inn den nyeste videoen til simmy man en kompis fra det gyldne bibel beltehttp://www.youtube.com/watch?v=2qibCHmQB-8&feature=player_detailpage sør
Onklp er best
spesielt back in the days, når de var i Dirty Oppland
"Nån ræppera fæsta stort, nån tæsta dop, 3 rappera på mørkved spis kamfer drops hos bestemor"
-grotæsk.

Fuck dårlig hårdag!

bad spit, grotesk, onkl og opaque er verdt å sjekke ut.
http://spaceghetto.org/images/1up.jpg

Sitat av lockhead Vis innlegg
"Nån ræppera fæsta stort, nån tæsta dop, 3 rappera på mørkved spis kamfer drops hos bestemor"
-grotæsk.

Fuck dårlig hårdag!

bad spit, grotesk, onkl og opaque er verdt å sjekke ut.
Vis hele sitatet...
Bad Spit er sannsynligvis Norges viktigste samtidskunstner.

SpitFetishProd sin kanal - YouTube