Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 684
Hoy hoy folkens.
Siden jeg kjøpte nytt headsett for et halvt års tid siden har jeg bare hatt problemer i tide og utide. Logitech sin G430 er rett og slett en idiot av et headsett, evt så er eieren helt bak mål. Jeg har slitt med alt i fra støy, drivere, pcen finner ikke enheten og alt mulig tull. Det fungerte bra en stund, men her om dagen skjedde det noe rart. Spiller en del H1Z1 og det er bugga som faen. Spillet klikka og jeg måtte restarte pcen på nytt. Etter det funker ikke playbacken av egen stemme sånn den gjorde før. Jeg liker å høre min egen stemme i headsettet, men da på den måten at lyden er synkronisert slik at jeg hører det jeg sier når jeg sier det. Nå har det blitt slik at lyden på det jeg sier henger ørlite grann etter. Det blir på en måte som et ekko. Er det noen her inne som har løsningen på problemet? Har prøvd å re-installere driverne, skru pcen av og på 1000 ganger, skifte usb-port og jeg vet ikke hva... Har også googlet en del uten å kunne finne problemet. Regner egentlig med at dette ikke er spesielt for kun det headsettet jeg har, men at andre kan ha vært borti samme problematikk.

På forhånd takk.

Fant selvfølgelig løsningen 2 sekunder etter at jeg postet tråden.
Uansett, her er løsningen om noen andre lurer på det samme:

Høyreklikk på lydalternativer nederst i høyre hjørne.
Playback devices/avspillingsenheter --> Høyreklikk på headphones/høytalere(headsett)
Properties/egenskaper --> Levels/nivåer --> skru opp lyden på micen der.
Så enkelt var det.
Takk for oppmerksomheten :P
Sist endret av bacongull; 6. juni 2016 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.