Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1429
en kompis har kjøpt seg ny pc og alt har ikke gått helt smertefritt.
får en knitelyd ut fra høytalerne når vi spiller audiocder fra cdbrenneren.
info. lydkortet er eksterne ved usb. type : yamaha UV 500. når vi spiller lyd fra dette. altså musikk som er på pcen er det ingen knitring. riktige drivere er installert , og denne enheten fungerer som den skal.
cdbrenneren er en : Lite on brenner. den funket fint lyden i før vi installerte lydkortet. hadde da headphones in utgangen på cdbrenneren. knitringa kom altså etter installasjonen av lydkortet.
siden det da ikke kom knitring før lydkortet ble installert er det jo ikke no galt med brenneren. alt er nytt utsyr.

så jeg fatter ikke.no , kan dette ha med at disse to komponentene ikke passer sammen. ?? noen forslag
sjekk om det ikke er noe galt, ta alt fra hverandre og blås støv, sett det inn igjen! det funka på meg når lydkortet streika!
▼ ... over en uke senere ... ▼
dette er helt nytt utstyr. kjøpt for 3 uker siden. ikke støv
Dette er sikkert bare et slag i løse luften, men har det samme problemet selv, vet heller ikke hvordan jeg kan ordne det. Jeg får hvertfall en slags knittrelyd, som går i takt. Når jeg spiller sanger, filmer o.l, hører jeg den jævla lyden i et sett. Jeg vet halveis hva det kommer av... MORPHEUS. Hvis programmet er åpnet, hører jeg en lyd, hver gang speeden forandrer seg. Når jeg lukker programmet eller ikke har noen uploading eller downloading, forsvinner den.

Håper det er til hjelp...
Det er sikkert kabelen som går fra cd-brenneren til lydkortet/hovedkortet som er litt løs