Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2882
Jeg har flere kontoer på playstaion. To av de er kompisene mine da de har brukt de her. Men ved siden av dette har jeg opprettet noen kontoer som jeg har brukt når jeg har f.eks drukket og ikke vil ødelegge rankingene mine i ufc eller rocket league eller bare har kjedet meg.

Det jeg lurer på er om dette er lov overhodet og om de kan finne det ut og eventuelt ip-banne meg? Jeg har nå fem falske kontoer. Ble egentlig overasket at jeg fikk spilt overhodet da jeg trodde man trengte ps+.
Er nå vell overhodet ikke ulovlig med flere kontoer?
Aner ikke? Derfor jeg spør. Jeg antar jo at det er greit. Men hvis alle holder på sånn så blir det latterlig mange kontoer, noe de kanskje ikke er storfornøyde med. På en annen måte så finnes det jo familier med ti unger med hver sine konto.

Ville bare forhøre meg om noen visste noe om sony sin policy på dette, men er ikke noe jeg mister nattesøvnen over ��
Meg bekjent driver ikke PlayStation (Network) med permanent IP-adresse banning. Det går vel for det meste i å utestenge kontoer eller å bannlyse selve konsollen. Se gjerne hva som kan få deg bannlyst her: https://www.playstation.com/en-gb/ge...de-of-conduct/
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Tror du det hadde vært så enkelt å opprette flere kontoer hvis det ikke var lov?
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Jeg har flere kontoer på playstaion. To av de er kompisene mine da de har brukt de her. Men ved siden av dette har jeg opprettet noen kontoer som jeg har brukt når jeg har f.eks drukket og ikke vil ødelegge rankingene mine i ufc eller rocket league eller bare har kjedet meg.

Det jeg lurer på er om dette er lov overhodet og om de kan finne det ut og eventuelt ip-banne meg? Jeg har nå fem falske kontoer. Ble egentlig overasket at jeg fikk spilt overhodet da jeg trodde man trengte ps+.
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at Sony ikke bryr seg da jeg har gjort dette i flere år. Sendte til og med en mail til de for noen år siden og spurte om det gikk ann å flette sammen kontoene, men det gikk ikke Fikk ikke noen kommentar på at jeg hadde flere kontoer så regner med at det er greit.