Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5426
Hei. I går kveld bestilte jeg ny mobiltelefon fra deal.no. Jeg har aldri bestilt fra dem før. I dag fant jeg ut at jeg heller ville kjøpe billigere tlf fra en annen nettbutikk. Inne på deal.no står det at min ordre er behandlet, likevel har jeg enda ikke mottatt en ordrebekreftelse eller angreskjema. Syns det er litt rart, siden jeg bestilte i går kveld. Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg har hvert fall alltid fått ordrebekreftelsen så fort ordren har blitt behandlet når jeg har bestilt andre steder. Det ser heller ikke ut som det er mulig å kansellere bestillingen på hjemmesiden. Ble litt nysgjerrig, så jeg leste et par anmeldelser fra andre som har bestilt fra dem og de fleste har vært jævlig misfornøyde, spesielt med leveringstid, og noen nevner dårlig kundestøtte. Er det noen som har erfaring med deal.no, og med kansellering av bestillinger derfra? Jeg har send mail og bedt om å få ordren kansellert, men begynner å bli redd for at det var en feiltagelse å bestille fra dem i det hele tatt. Finner bare 1-stjerne reviews overalt, og folk har lite positivt å si om de. De kan vel ikke nekte meg å kansellere bestillingen før den har blitt sendt? bare lurer siden jeg trenger en ny tlf asap, men vil ikke bestille noe nå hvis jeg må vente til jeg får varen, så returnere den før jeg får tilbake pengene mine.
Du har selvfølgelig angrerett.
ring og si at du vil kansellere kjøpet