Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1468
Anonym bruker
"God Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann,

Begynte dessverre å bruke lyrica for ca 3 uker siden, doseringer på 300-600 mg per dag. Likte rusen svært godt, men har jo lest at det ikke burde brukes hver dag pga oppbygging av toleranse, så har nå ikke tatt noe siden lørdag (5 dager siden).

Har hatt 5 jævlig tunge dager med dårlig søvn, dårlig matlyst, lite energi, mild depresjon, svetting, frysing, men det verste av alt er nok den "brain fog" jeg opplever. Føler jeg er i en boble og sliter rett og slett med å tenke og formulere meg klart.

Helt sjokkerende at slike kraftige abstinenser kan bygges opp etter kun 2-3 uker på et stoff. Noen her som har noen formening om hvor lenge dette vil vare? Takk for svar!

Kommer faktisk aldri til å røre lyrica igjen.
Det vil gå over relativt fort og sannsynligvis ikke ta lengre enn tiden du var på det - altså 3 uker.

Tror nok du vil begynne å føle deg mye bedre iløpet av den neste uken.
litt funny at jeg sier det men cold turkey er vondt. Bruker du valium til det som det skal så gjør det fine ting i en tung peroide som det der å vil nok hjelpe mye på søvn å urolighet. men ikke bruk det ver dag for da er du på start igjen med helvete nr 2 men bare som en krisepakke
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
benzwork; velger heller 1-års valium 10mg/døgnet fremfor et 3-ukers lyrica misbruk.
@ Målløs Dvergmus de fleste ville tatt det du sa nå som ironi men personlig kan jeg spise valium og rivotril som et måltid, bruke det fast i månedesvis og gå cold turkey uten problemer. Eneste ubehaget jeg har merket er søvnparalyze til tider men det er jo litt funny også da haha