Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1082
Jeg har tenkt å lage en stickman film, har noen forslag til evnt. programvarer som best egner seg til det ? - med best mulig kvalitet

Takker for alle svar!
Pivot virker helt fint for meg og kvaliteten er helt grei. Fordelen med pivot er at det er veldig lett å lære, og å bruke.
macromedia flash eller adobe flash (samme sak)
cre8tor's Avatar
Trådstarter
macromedia flash eller adobe flash (samme sak)
Vis hele sitatet...
mest kompliserte på jord!
Jeg ville også ha anbefalt Pivot stickfigure animator som letteste valg. Du kan også prøve Macromedia Flash hvis du er en av de smarte barna i skolegården Eller kan du jo gjøre sånn som vi måtte gjøre på filmfag i på skolen, Tegne i paint bilde for bilde og klippe det sammen i movie maker

Husk og poste Filmen her da:P
Pivot er flott.. gjør alt så enkelt, men mulighetene for noe skikkelig stilig ligger i flash
Flash er egentlig ikke noe vanskelig, og det lønner seg dersom du tenker å ha noen effekter eller noe. (Jeg vet ikke helt hva pivot er for noe, men regner med det har samme relasjon til flash som paint har til photoshop)
Og btw så er ikke adobe flash og macromedia flash det samme, det heter bare adobe flash fordi adobe har kjøpt opp macromedia.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
macromedia flash er jo det alle disse youtube folka bruker, såå:P