Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2882
visste ikke hvor jeg skulle poste denne threaden, så jeg valgte dette stedet i og med at jeg vet at her er det flest moderators som leser.

jeg har et forslag til en ny kategori: Filmer!!! kan innholde, divx/xvcd osv. hjelp og annet om nettopp dette, diskusjon om beste filmer o.l!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg mener og huske dette ble tatt opp før, og nedstemt.
Mulig jeg tar feil though.
Ikke som dum idè det Camv... Håper dere kan ta dette opp igjen.
Hva med å gjøre dette lage en ny katogori, og en plass der vi kan poste våre trade lister..? =)
Better than thou.
Jeg er helt klart enig i det. Ville kunne bli brukt til alt mulig innen divx, dvd, tv ol.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er ikke den dummeste ideen nei. Tror helt klart at et slikt forum ville blitt flittigt brukt.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
vi hadde et slikt forum i første kvartal av 2001 eller.no, men så forsvant det fordi diskusjonene ble stort sett seende slik ut: "har noen sett kvaliteten på den divxen?". da skulle slik diskusjon heller forekomme i warezforumet.

for meg kan det godt være et filmforum, bare artig det.
Jeg liker film, så jeg stemmer for et filmforum!

Var forøvrig ikke det aller beste stedet å poste dette thou
En god idé. Hvis det ikke ender opp med det som gusto sa. Hadde jo vært fint å snakke om kinofilmer på et årnt'li forum, istedet for warez-forumet
Opprinnelig postet av XeQtR
En god idé. Hvis det ikke ender opp med det som gusto sa. Hadde jo vært fint å snakke om kinofilmer på et årnt'li forum, istedet for warez-forumet
Vis hele sitatet...
Kan si med engang at jeg har på følelsen av at et Movie forum vil komme til og bli poster med DivX spørsmål også.. ikke bare diskusjon av filmer.. Et Movie forum der man kan diskutere Filmer, Anbefalinger, Nye, Gamle filmer.. problemer med diverse DivX kodede filmer.. dette er jo egentlig ikke warez, eller ?
Det virker som alle er enige at det blir en ny katogori i forumet, men når skal dere bosser/admins legge det til?

=)
Opprinnelig postet av DrMatrix
Det virker som alle er enige at det blir en ny katogori i forumet, men når skal dere bosser/admins legge det til?

=)
Vis hele sitatet...
Det at alle oss små høns vil ha det betyr at de som faktisk bestemmer vil legge det til.
Håper ihvertfall at demokratiet på forumet virker såpass ja
Better than thou.
Opprinnelig postet av Veneficuz
Håper ihvertfall at demokratiet på forumet virker såpass ja
Vis hele sitatet...
Hei, du må være ny her du. Mitt navn er Carlo. Håper du får det hyggelig.
Ser lovende ut så langt ihvertfall
stemmer FOR moviezforum ja.!.
Trådstarter
Opprinnelig postet av DanBanan

Et Movie forum der man kan diskutere Filmer, Anbefalinger, Nye, Gamle filmer.. problemer med diverse DivX kodede filmer...
Vis hele sitatet...
Du har skjønt det DanBanan

alt relatert til film, men jeg mener dette forumet ikke skal innholde trading/downloads, det kan warez forumet brukes til...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av DrMatrix
Det virker som alle er enige at det blir en ny katogori i forumet, men når skal dere bosser/admins legge det til?

=)
Vis hele sitatet...
hoho.. den var litt drøy.. men dog
har som nevnt tidligere hatt ett movieforum.. og tar jeg ikke feil så ble det tilslutt (pga bare piss som ble posta der) besluttet at vi fjernet det og slo det sammen med warez generelt.. menmenmen
interessen melder seg tydeligvis på nytt.. skal slenge opp ett.. men er det bare piss som blir posta eller det ikke blir posta mye.. så må man finne andre løsninger igjen
Opprinnelig postet av Camv


alt relatert til film, men jeg mener dette forumet ikke skal innholde trading/downloads, det kan warez forumet brukes til...
Vis hele sitatet...
Hvis man ser det fra en annen synsvinkel.. Av andre erfaringer vet jeg at vis det kommer opp et slikt forum vil det ALLTID forekomme at en eller annen "Excuse my French: Prick" slenger ut en melding om downloads/trading.. Det er bare ikke til og unngå..
Stemmer FOR jeg også
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Høres bra ut det... Filmer er alltid akutelt og diskutere... Vel, dette kan jo bli bra

Til Veneficuz: Velkommen til forumet, har ikke sett deg før, men så har jeg ihvertfall sagt det.

Totto
ville bare si ja jeg og....
Jeg stemmer Ja til film forum
Opprinnelig postet av stiffie
Jeg stemmer Ja til film forum
Vis hele sitatet...
Hei, visste du at det allerede er kommet?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
for x antall meldinger siden ja..
▼ ... flere år senere ... ▼
bra tanke på denne tråden.


Halloween filmene er vel de feteste filmen jeg har sett. Han komemr alltid og forsvinenr alltid det er en rå collection forresten, 31.08.2007 var premiere på den nyeste i USA asså en remake av den første
Sist endret av Punti; 2. september 2007 kl. 03:51.