Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 959
Noen som har et program eller vet hvilket format jeg må gjøre filmene om til, for at jeg kan få brendt di og spilt dem av på en vanlig dvd spiller?

Takk på forhånd!
Skyt meg om jeg tar feil, men jeg tror Nero har en del lure tools du kan bruke til å spille nedlastet film av i DVD-spillere.
Trådstarter
44 0
Jaha, kan du forklare litt mere detaljert? (A) "Lure tools"
Jeg har dessverre ikke Nero installert her. Du kan jo Google det, da, finner sikkert noe. Du er garantert ikke den første i verden med dette sprøsmålet.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Lettere om du forteller hvilke filer det er du har lastet ned.
.rar, .img, .iso, .avi, .mpg?
ConvertXToDVD er et meget fint program til det.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Brenn filene som VCD, hvis du da ikke har divX på dvd-spilleren din. Da kan du bare brenne filmfilen direkte som en datacd.
Trådstarter
44 0
Har stort sett AVI

Har du et prg som kan gjøre om til VCD, eller finnes det en enklere måte og gjøre dette på? R ganske ny i dette geme xD
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Nero konverterer og brenner for deg. Men du kan godt konvertere på forhånd og så brenne alt sammen på samma plata.
Trådstarter
44 0
Okei Tuuuusen takk for alle svar

Men den ConvertXToDVD konverterer den tile t format som vanlige dvd spilelre tar?
▼ ... over en måned senere ... ▼
AVI filer kan du bruke nero 7 og lage egen meny.
VOB filer bruker du DVD Shrink
IMG bruker du poweriso, det er ganske lett og støtter ALLE iso filer. Nero sperrer noen av de.