Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 515
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Hei

Etter litt sparing har jeg bestemt meg for å kjøpe en 3D skjerm til pc'n min. Jeg har lite peiling på skjermer, og lurte derfor på om noen av dere freaks kan anbefale noe.

Jeg har et nvida 570 grafikkkort, så det hadde vært veldig greit om skjermen støtter nvida 3D-vision.

Planen er å bruke rundt 3000 på skjermen, ikke inkludert briller. Rundt 24" hadde også vært greit.

Noen anbefalinger?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
litt over budskjettet men:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648274
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Trådstarter
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Litt over går helt fint! Ser bra ut dette, passer nvidia også. Finnes det noe bedre for samme pris?
Har den skjermen som er linket over. Anbefales på det sterkeste
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
skjrmen er utviklet i sammarbeid med noen av de beste cs, gamerne i verden, så du skal leit lenge etter noe som er bedre i samme prisklasse,
du har også en god del smarte løsninger, hvis du gamer cs, har du feks. muligheten til og lage en "virtuel" skjerm på ønsket strl. da 24" ofte blir for stort i cs.
Enig med resten her, anbefales sterkt skal kjøpe denne selv