Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1172
Okei, så typen min reagerer verken på LSD eller LSA, hvorfor? Han tripper på sopp og på 4-aco dmt og 2CB, han får rett og slett ikke halliser på LSD, Han har nettopp tatt 15 gram med LSA frø, som han har tygget, han merker litt endringer men ingen halliser (merkelig i å me at 10 gram er kraftig dose) tåler han bare jævlig mye? Han har normal/muskuløs kropp
Bruker han noen medisiner?

LSA gir vanligvis ikke noe særlig fremtredende visuals uansett, men LSD er jo en annen sak.
Sist endret av SkammeligNykter; 29. januar 2019 kl. 05:08.
Tar han enten LSA eller LSD innenfor samme tidsrom som sopp og 2cb?

Mulig jeg tar feil her. Men jeg opplever veldig lite om jeg tar LSD etter en 2cb tur. Har lest litt rundt og det finnes noen som mener det er toleranse som fungerer på begge.

Teorien ligger da i at stoffene fungerer på samme reseptorer.
Det kan være noe å være litt obs. på.
medisiner kan være årsaken
Trådstarter
8 1
Han bruker ingen medisiner, han har prøvd alt for seg selv med gode mellomrom ☺️
Hva med at stoffet han/dere tar ikke er LSD?

Dox?
NBOMe

Er to nokså kjente varianter av kjemikalier som ofte blir brukt og uttalt som LSD, men virkeligheten er helt bak mål i nærheten og ikke minst virker det eller kan virke utrolig forskjellig på person til person..
Sist endret av Sibbanac; 29. januar 2019 kl. 23:50.
Trådstarter
8 1
Hmm, interessant, sist han tok LSD, sa han faktisk at blotteren smakte litt bittert! Så må jo være DOC. Skal prøve ut DOC blotteren selv til helgen, så det blir jo spennende �� men alle de andre gangene har vi hatt kjempe bra LSD, hvor jeg har trippa hardt mens han har kjedet seg ��
If its bitter its a spitter.
Kast denne møkka å kjøp noe nytt.