Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1464
Kan piller spores i spyttet?
Tenker på slike spyttprøver som politiet bruker i trafikken.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja benzo kan spores i spytt(Alt kan) Men vet ikke om politiet bruker panel test som også sjekker benzo.

Les f.eks: https://www.narcocheck.com/en/saliva...test-5in1.html
&
https://addictionresource.com/drug-t...h-swab-saliva/

Jeg vet ikke om det er disse testene vi bruker her i Norge, men.
Ja, benzodiazepiner kan spores på spytteprøve 2-5 dager fra siste inntak. Om du i tilegg har spor av andre ting som hasj, speed, kokain, opiater eller noe annet som kan spores, vil hvert enkelt stoff regnes om til "tilsvarende" alkoholpromille. Deretter legges promillen fra hvert stoff sammen og det skal ikke mye til for at man havner over 0.5 eller hva grensa er.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
9 1
Hva om jeg pakker en xanor i rizzla, og legger den helt bak i halsen.
Svelger med gode mengder vann, og skyller godt med munnskyll/sitron + vann etterpå.
Vil det fremdeles kunne spores i munnen?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Atlink Vis innlegg
Hva om jeg pakker en xanor i rizzla, og legger den helt bak i halsen.
Svelger med gode mengder vann, og skyller godt med munnskyll/sitron + vann etterpå.
Vil det fremdeles kunne spores i munnen?
Vis hele sitatet...
Hele poenget med spyttprøve er at virkestoffet skilles ut i spyttet ditt og på den måten tester du positiv, inntaksmåte har ingenting å si, så nei det hjelper ikke å pakke den inn i rizla
Sitat av Atlink Vis innlegg
Hva om jeg pakker en xanor i rizzla, og legger den helt bak i halsen.
Svelger med gode mengder vann, og skyller godt med munnskyll/sitron + vann etterpå.
Vil det fremdeles kunne spores i munnen?
Vis hele sitatet...
Du kan stappe pillene opp i essetuten din for den saks skyld, det vil fortsatt vises på en spyttprøve.
Anonym bruker
"Bekymret Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet i Hønefoss og omegn har sluttet og bruke de blei det sagt.. Noen flere som har hørt om det?