Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5339
Kom akkurat hjem fra en trivelig aften på rave, og her holdt bofellen nach, ergo hadde de prøvd å få på musikk på den tydeligvis sykt teknisk krevende høytaleren min. Når man kobler T10 til en enhet via Bluetooth så må en bruke fjernkontrollen, og trykke på hele to knapper... Og dette ble tydeligvis for avansert for den gjengen med kålhuer (inkludert en lydtekniker!) som satt her. Derfor har de kuka rundt med minijack, USB og hva-vet-jeg, og da jeg selv skulle sette den på så var lyden bortimot helt fraværende, selv på fult volum. Har skrudd den av på, parret den med flere enheter på nytt, passa på at ledningen sitter som de skal... But no. Fremdeles hinsides lav lyd.

Er det noe mer jeg kan gjøre før jeg tar fatt på pengeinnsamling? Hittil vært vanskelig å oppdrive noe særlig fornuftig info på nett.
Har du prøvd å fjerne den fra lagrede bluetooth-enheter for så å legge den til på nytt? Dette har jeg måtte gjøre flere ganger på min T10. Problemene har vært akkurat de samme som du beskriver!
Sist endret av i7cpuftw; 12. juli 2015 kl. 07:42.
Nope, det har jeg ikke forsøkt enda. Hadde vært innmari greit om det funka! Bruker den bortimot daglig.
i7cpuftw: trikset ditt funka!! Jeg trodde alt håp var ute nå, så hjertelig takk! Roomie m/venner får dog aldri røre høytaleren min igjen..

Skjønner ikke helt hvordan det har seg at lyden forsvinner sånn, men så lenge det kan fikses er det vel ikke det største problemet i verden.
Så bra Sleit litt med å finne ut av det selv første gangen! Jeg lurer litt på om det kan være et Android problem?
Aner ikke, jeg spiller stort sett av fra ipaden... Denne gangen vet jeg jo lite om hva som har skjedd i og med at jeg ikke selv var til stede, men jeg mistenker at diverse forsøk på aux- og usb-tilkobling kanskje har skylda. Har aldri testa noen av delene før, og kun kobla meg til via bluetooth.