Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1148
Jeg har Geforce GTX 760 2GB, i5 4670K 3.40 Ghz, 8 gig me RAM, og mer enn bra nåkk til å kjøre GTA 5? Men når jeg har instillingene inn på det anbefalte og kjører på rundt 40-60 fps så hakker det ut av ville helvette, og når jeg skjekker CPU usage så går den på 99 % uansett om jeg skrur ned grafikken på det laveste og kjører på 60 fps noen måte å få fikset dette?
Trykk Alt+tab for å gå ut av spillet og høyreklikk på startlinja og velg task manager. (husker ikke det norske ordet) Velg her prosesser og høyreklikk på GTA5.exe og velg høy prioritet. Dette har løst problemet for en del med samme problemet som deg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Utover prioritet-"hacks" kan det lønne seg å se hva annet som tar så mye CPU. Se også for eksempel på om du kan skru på PhysX hvis GTAV bruker dette. Hele poenget er å avlaste CPU ved å ta en del typer beregninger på grafikkortet i stedet.
Trådstarter
95 0
Tusen takk, har ikke testet det ut så mye men hittil ser det ut som det fikset det