Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4002
Putt amfetaminen din i en beholder du kan varme på en komfyr ( bruk en komfyr uten åpen flamme,xda disse organiske kjemikaliene produserer eksplosive damper).

Hell aceton inn i beholderen, slik at amfetaminen er fullstendig neddykket i den med 1 centimeter eller 2 av overflødig væske og skyll det rundt for å løse opp eventuelle oppløselige urenheter.

Nå varm forsiktig opp acetonen til det koker, og deretter ta den av varmen. Nå sakte legg til akkurat nok alkohol (bruk pipette) for å få all amfetaminen til å oppløse - rør forsiktig til amfetaminen er oppløst.
Merk:
Hvis du legger for mye alkohol vil du ikke få så høy avkastning som mulig, så ikke legg til for mye alkohol!

Alt som ikke oppløses er tilsetningsstoff og bør skilles ut ved filtrering: bruke to kaffefilter i en trakt for å filtrere løsningen, og deretter dekke det så litt luft kan unnslippe og avkjøl til romtemperatur.

Når det er avkjølt bør du merke at krystaller starter å ta form. Putt så beholderen i kjøleskapet, deretter fryseren for å oppmuntre flere krystaller til å ta form.

Desto langsomere oppløsning avkjøles, desto større vil de tørre krystallene være.
Når løsningen har vært fryset avkjølt, filtrer krystallene ut med noen kaffefiltere, Deretter vaskes det faste stoffetxut i trakten med noen dråper alkohol, og la den tørke. Nå har du har ren speed!

Nå kan man regne seg frem til mengdeforskjellene før og etter prosedyren.



.
Sist endret av Dodecha; 16. januar 2015 kl. 20:06. Grunn: dobbelpost
Har lest at man i alle fall for K har begynt å blande med et stoff som gjør at denne metoden ikke lenger er pålitelig.
king123's Avatar
Trådstarter
Bruk ett høyere glass og fjern grums i bunnen før filtrering
Uansett så må du vel være enig i at dette kan være en høyst unøyaktig metode? Og utført noe uvørent, reint livsfarlig..-
Vi pleide å hive en kvarting i et eggeglass, røre rundt og se hva som lå igjen på bunn. Sånn ble faktisk kvantum amf overlevert.

Nå skal det sies at dette var blant kontakter som både var hyggelige mennesker og ikke hadde noen grunn til å lure noen for en dum titusenlapp, eller så.. I tilegg til smak(snorte) test. Langt fra nøyaktig det ôg, men huset fikk ihvertfall stå trygt, hver gang.-)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vet ikke hva du gjorde da, for du kan ikke ha fulgt med stort du ikke forstår at 100% rein aceton fordamper ekstremt fort og etterlater ingwn lukt, heller ikke noe avfallsstoffer. Hvis du har prøvd dette burde du ha vist det her.

Hvis du ikke har forstått det her så har du brukt feil type aceton evt aceton blandet med olje/vox som blir brukt til båt

Lett og kanskje ta feil, ( men bare ett tips du får kjøpt 100 rein aceton på biltema til 39kr/l på biltema)

Husk lufting i 10 min
Vil vel si at denne fremgangsmåten i utgangspunktet benyttes når man skal rense det man mistenker er utblandet/dårlig speed. Ja, man kan vel også sånn veldig cirka anslå renheten utifra vekt etter rensing både i aceton og alkohol kontra vekt før rensing, men det blir som sagt ett cirka anslag.
Sist endret av Zolly; 3. februar 2015 kl. 12:42.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal oppdatere guiden.

Så jeg får alt på plass og litt mer oversiktlig.

Sant som enkelte sier den er ikke 100% korrekt, men det nærmeste du kommet ren amfetamin.

Moderatorene vil jeg skal poste bilder, skal prøve (selv om jeg egentlig ikke liker det).

Tør ikke si når den blir helt ferdig! Kommer til og sende pm til adm så dem kan vurdere min nye guide før jeg legger den ut på forumet.

Da jeg fortsatt mener dette er noen på freaks som kan Være veldig nyttig!
i min karriere med speedmisbruk har jeg sett 1 som har holdt på med aceton, fikk aldri helt svar på hva det var godt for, selv om ryktet og responsen var at dette var den reneste speeden som var å oppdrive.
Fikk aldri helt svar på hva meningen og framgangsmåten var med acetonprossesn var, og det gjelder posten din også, det er langt fra noen guide, mer synsing synes jeg, uten en skikkelig formelforklaring og kjemisk framgangsmåte.
Du må nesten forklare skikkelig hva som skjer i prossesen og hvordan du har klart å framstilt ren amfetamin.
Lukter bullshit og hobbykjemi lang vei.
Sist endret av Cosmos; 21. februar 2015 kl. 04:31.
Som sagt skal lage en mer oversiktlig guide så det blir litt lettere og forstå.


Det som er, er at acetonen er ett løsemiddel som får bort det amfetaminen er buffer ut med.

Men som jeg sa skal få skrevet det mer oversiktlig med hvordan fremgangsmåten med acetonprossen er og hvordan den kjemiske fremgangsmåten er.