Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1376
Hei. Jeg filmer ganske mye, og vurderte nå å kjøpe et Panasonic HC-V250 videokamera. Men så tenker jeg videre.. Er dagens mobiltelefoner så gode at det er bortkastet å kjøpe et dedikert videokamera? Har en Samsung Galaxy S4 idag, og det er for dårlig til å filme med. Jeg trenger brukbar zoom og god kvalitet på filmen noe man ikke får med en S4. Har også testet en S5, og er ikke så fornøyd der heller. De filmer helt greit frem til man rører zoomen. Vil videokameraet som jeg tenker på til 3000,- klare brasene bedre enn disse, eller er det bortkastede penger?
Sist endret av Fuzzybossen; 5. januar 2015 kl. 05:23.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja, et kamera med hundre ganger så stor lysåpning og eit faktisk zoomobjektiv istaden for digital zoom greier seg mykje betre.

Bestill på nett eller ein plass som har ope kjøp, og test, lever tilbake om du ikkje er happy.

Ja, et kamera med hundre ganger så stor lysåpning og eit faktisk zoomobjektiv istaden for digital zoom greier seg mykje betre.

Bestill på nett eller ein plass som har ope kjøp, og test, lever tilbake om du ikkje er happy.
Sist endret av vidarlo; 5. januar 2015 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.