Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1149
Har satt sammen dette her. Men so. Regel så er det noe jeg ikke trenger, så kan noen smarte freaks skjekke dette? http://pcpartpicker.com/p/xygNWZ
Tenkte å bruke den til simulator og nye spill som the crew og far cry 4
Kjøp heller i5 4690k og Asus z97 basert hovedkort.
AMD er veldig utdatert og trekker mye strøm og heller ikke særlig å overklokke.
Har justert. Hvordan ser dette ut http://pcpartpicker.com/p/Y4pJRB
ser ok ut det der. Jeg ville kanskje økt rammen til 16gb om du skal redigere mye tung film. Jeg hadde og investert i en 240gb ssd til OS disk, samt nok plass til å ha noen spill.
Don P har rett! Du treneger nok en ssd til operativsystemet. Enda mer plass kan heller ikke skade. Skal du ha høy oppløsning på litt lange videoer og en god del spill trenger du kanskje 3-4 tb med lagring
Ville heller satset på EVGA SuperNOVA NEX 750W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply til overklokking, særlig om det skal overklokke en del CPU og GPU. Husk om du f.eks bor i USA eller handler derfra er det viktig at å sjekke om strømforsyningen har Dual primary transformers dette er eldre strømforsyninger, men det finnes slike som går automatisk.

Er enig angående SSD Crucial MX100 SSD 256GB er verdt å bruke penger på.
Harddisk får heller velges etter behov.
er enda en stund til jeg skal bestille. får nok slenge inn en ssd. delene bestilles på amazon.es siden jeg nå for tiden går på skole i spania. er det noen andre sider som fungerer å bestille fra? og åssen er det med import fra usa av pc deler?
Generellt sett er norge et veldig billig land når det gjelder elektronikk. Spanske tollregler har jeg lite peil på så kan ikke uttale meg. Men har sjekket komponentpriser når jeg har reist i utlandet på jobb og alt i alt er det norge som blir rimligst iforhold til kvalitet. Iallefall i Europa.
Skal du drive med videoredigering anbefaler jeg i7-prosessor. Du burde også kjøre OSet på SSD, er rashers og du slipper den Lyden fra en hard disk. Og ja det er fint å bytte til en 970, desidert den beste hittil (med tanke på pris/performance). Og trenger du 600W? Kjører selv 450W og har masse til overs