Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 781
Åssen ser dette oppsettet ut? GPU jeg har valgt er dette og SSD.

Passer det sammen, og får jeg mest for pengene? Skal bli mest brukt til gaming og musikkprodusering.

Edit: Trenger ikke tastatur, mus og skjerm.

Fant også ut at jeg trenger et nettverkskort. Er dette greit nok?

Anyone?

Anyone?

Prisen burde holde seg rundt 8-9k
Sist endret av Theoneandonly; 3. desember 2014 kl. 20:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
det ser bra ut i mitt hode. Men få et. Par andre til å sjekke det ut. Du kan også se på dette http://pcpartpicker.com/p/xygNWZ
Ville valgt en annen ram når HKet støtter høyere mhz. 2400mhz? Om du skal bruke maskinen til å redigere på itillegg ville jeg gått opp til 16GB minne. Når det gjelder SSD ville jeg heller valgt 2 stk på 240 GB. Da sprer du eggene dine i fler kurver og mister ikke alt om os disken skulle gå under.

En siste ting jeg ville gjort var å bestille det nye Fractal R5, koster en hundrelapp mer men har nye vifter og en mye bedre outlay innvendig.

Nettverkskortet har jeg ikke peil på da jeg bruker kablet oppsett.
Ser ut som et fornuftig oppsett. Har samme skjermkort, og er fornøyd med ytelsen kontra pris. Mitt bråker dog en del. Piper i takt med hvor hardt det blir stresset. Coil whine altså. Da kortet er lite, har det også en liten kjøler, som igjen resulterer i viftestøy. Har lest at mange andre har samme erfaring.

Har også samme kabinett. Ja, det isolerer noe av lyden, men jeg ville vurdert et GTX 970 med en bedre kjøler. Asus Strix feks, selv om det er dyrere. Fractal R5 kommer på lager denne uken til omtrent samme pris. Er ikke så mye forskjell, men det er jo gøy med det nyeste.
Ser bra ut, men jeg ville kanskje satt litt mer penger inn I prossessoren, med tanke på skjermkortet, så slipper du å byte it om en del år. Og personelig liker jeg obsidian serien (Kan koste en del om du bare ser på de Nyeste Modellene) men gode valg og hehe 600W, hvor mange PCer skal du koble til? ;p