Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 566
hei, da laptoppen har slått seg vrang tenker jeg å kjøpe ny pc men trenger hjelp til hva som duger og ikke.
tenker å bestille fra komplett, komplett gamer i05 eller a10 med noen modefikasjoner og de er opp til dere. vil gjerne ha ssd disk og trenger ikke mere enn 240gb. vil kjøpe en pc som kan kjøre diablo 3 på maks. budsjettet er på 7500.

grunnen til at jeg ikke kjøper alt løst er fordi at det ikke er sikkert at jeg får koblet alt rett.

skriver fra mobil så får ikke slengt med link.

edit - trenger ikke operatørsystem

liker å få ting unnagjort fortest mulig så bestilte nå. det ble kraftigere strømforsyning og i5 prossesor (i05) så blir det nok oppgradering av ram og skjermkort etterhvert hvis jeg føler det er behov for det

hvordan kan jeg bruke windows 7 keyen fra min laptop på den nye pcn? er det bare og starte windows installering og formatere ?
Sist endret av beets; 25. november 2014 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uvaksinert 👍
Hvis det er en fullversjon av Windows 7 du har på den gamle så er det bare å legge den inn. Men du har sikkert en OEM og da er det ikke lov, men virker som regel, har du en OA (tror det er OA den heter) så er koden/lisensen inne i BIOS på den gamle maskinen og da går det ikke.