Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2847
Hei freaks. Kompis av meg har fått disse http://bildr.no/view/bURKWUVq

Jeg ble litt bekymret pga han sa de var fra bulgaria?

Er bulgaria dårlige med rivotril? kan det være fake?

Takker for svar

Sikler etter info her....
Sist endret av Handy andy; 7. februar 2014 kl. 00:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De er ikke dårlige med rivotril. Kan godt være fake, at de ikke lages av Roche, men kvaliteten kan være den samme
Sitat av surre Vis innlegg
De er ikke dårlige med rivotril. Kan godt være fake, at de ikke lages av Roche, men kvaliteten kan være den samme
Vis hele sitatet...

Hvis du ser på bildet http://bildr.no/view/bURKWUVq Så står det Roche klart og tydelig?
Vel, om det er forseglet glass med originaletikett på, så blir du ikke mye sikrere om du ikke selv er med på apoteket og henter ut. Hoffmann-La-Roche har såvidt jeg kan se ingen fabrikker i Bulgaria, så jeg vet ikke hvor den bulgarske rivotrilen produseres, men for alt det vi vet kan det være samme fabrikk som produserer den norske. Uansett tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for.
Sitat av panopticon Vis innlegg
Vel, om det er forseglet glass med originaletikett på, så blir du ikke mye sikrere om du ikke selv er med på apoteket og henter ut. Hoffmann-La-Roche har såvidt jeg kan se ingen fabrikker i Bulgaria, så jeg vet ikke hvor den bulgarske rivotrilen produseres, men for alt det vi vet kan det være samme fabrikk som produserer den norske. Uansett tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for.
Vis hele sitatet...

Jeg er enig der. Har vært sammen med en kompis, vi koste oss med 3 stk.

Det er ekte saker, vi er gode i formen.

Rivotrilen fungerer som den skal.


Jeg kan skrive opp det som står på glasset? tror du det ville hjulpet?

Min venn skal invitere noen som er godt vant med rivo i morgen, da finner vi ut om det skulle være noe annet en de vi tror nå. Som sagt de fungerte perfekt på oss som satt her nå.
De der må vel være ekte. De er i hvertfall HELT identiske med det glasset jeg har sett, og det kom direkte fra apoteket her i Norge.. med mindre falsk rivotril kan se identisk ut med de ekte?
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
De der må vel være ekte. De er i hvertfall HELT identiske med det glasset jeg har sett, og det kom direkte fra apoteket her i Norge.. med mindre falsk rivotril kan se identisk ut med de ekte?
Vis hele sitatet...

De er ekte min venn.

Jeg er alltid litt paranoid, særlig med alle de falske blåvalium som strømmet igjennom gatene de siste ukene....
Sitat av Handy andy Vis innlegg
De er ekte min venn.

Jeg er alltid litt paranoid, særlig med alle de falske blåvalium som strømmet igjennom gatene de siste ukene....
Vis hele sitatet...
Bra det!
Kan forstå det. Heldigvis er Rivotril såpass lett tilgjengelig i Norge, så faren for å få falske er nok aller størst med Valium her til lands
De er fra ungarn. Og er ekte
Sitat av monoxide Vis innlegg
De er fra ungarn. Og er ekte
Vis hele sitatet...

Fantastisk. jeg vil takke for takke for svar
Selvfølgelig.

Dette så helt ekte ut for meg, som jeg skrev over, men det var et eller annet som skurret i bakhodet. Nå har jeg skjønt det: i Bulgaria bruker de det kyrilliske alfabet. Noe jeg kjenner til siden jeg kan litt russisk, dog null bulgarsk. Men monoxide oppklarte det hele, og det var jo fint at dere fikk ekte saker. Skjønt, var det ekte saker er det mulig du ikke husker alt du skrev i denne tråden?
Sitat av panopticon Vis innlegg
Selvfølgelig.

Dette så helt ekte ut for meg, som jeg skrev over, men det var et eller annet som skurret i bakhodet. Nå har jeg skjønt det: i Bulgaria bruker de det kyrilliske alfabet. Noe jeg kjenner til siden jeg kan litt russisk, dog null bulgarsk. Men monoxide oppklarte det hele, og det var jo fint at dere fikk ekte saker. Skjønt, var det ekte saker er det mulig du ikke husker alt du skrev i denne tråden?
Vis hele sitatet...

Ja helt klart. jeg er surrer mye nå å, har ikke tatt noe i dag..... :P
Sist endret av Handy andy; 7. februar 2014 kl. 14:42.