Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4180
Hei, spiste 5 "gule supermann" i går. De var importert fra Nederland, og eneste virkestoffet var MDMA. Så meg i speilet nå, overleppen min er stor som en boksehanske.
Tok mye knips før i ta, men fikk aldri en slik reaksjon.
Noen dette har hendt med tidligere?
Noen som har en falsk logisk forklaring til at leppen min er så stor? Trenger en forklaring til jobben min. Ser jo ut som en tegnefigur!
Forklaring til jobben:
Du har spist noe du er allergisk mot.
høres ut som overdreven "oral fixation". Du biter tenner, lager grimaser og tygger kanskje litt på innsiden av munnen mens du turer som værst, uten å merke det før dagen etter når det er hovent som faen. Er vel derfor noen av de værste partyløvene bruker smokk. Overdreven munn-aktivitet kombinert med lite vann og generellt masse aktivitet kan gjøre deg sår og hoven. La det gå noen dager og prøv å ikke irriter området ytteligere.

Hvis det gjør jævlig vondt og er plasomt så kan du skaffe et middel mot munnsår som heter Pyricept. Man kan smøre litt på, så blir området numment og lettere å unngå å irritere.

Unnskyldninger tja, si du prøvde å knyte skoa eller ta på deg sokka når du hadde dårlig tid eller i fylla elns, og du ga deg selv en på trynet.
Sist endret av Bothrops; 6. februar 2014 kl. 15:05.
Takk for svar!
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Er vel derfor noen av de værste partyløvene bruker smokk..
Vis hele sitatet...
Wat :P


[COLOR="White"]Du skal ikke se meg[/COLOR]
Da har jeg kjøpt meg smokk! Håper leppen ikke forverrer seg i natt
Du har fått en type Cheilitis.

Dette hjelper mot cheilitis.
Sist endret av Lacertosus; 6. februar 2014 kl. 18:06.
Skjedde med en venninne i Amster i november. Hu hadde spist knips og var ballefjern, satt hele natta å patta på overleppa si. Så ut som hu hadde overdrivi ekstremt med restylane dagen etter. Hehe
skjedde med meg for 1 måneds tid siden faktisk! satt hjemme med noen kompiser å tok emma, plutselig hadde jeg blod i munnviken og rundt kjeften. tygget hull på leppa uten og tenkte over det, dagen etter var den hoven som faen.
Sitat av surre Vis innlegg
Hei, spiste 5 "gule supermann" i går. De var importert fra Nederland, og eneste virkestoffet var MDMA. Så meg i speilet nå, overleppen min er stor som en boksehanske.
Tok mye knips før i ta, men fikk aldri en slik reaksjon.
Noen dette har hendt med tidligere?
Noen som har en falsk logisk forklaring til at leppen min er så stor? Trenger en forklaring til jobben min. Ser jo ut som en tegnefigur!
Vis hele sitatet...

Har du noen bilder? ikke av overleppa, men av de ``gule supermann?
Underleppen min hovna opp til dobbel størrelse etter jeg var i Nederland å spiste knips. Gikk heldigvis over etter 1-2 dager
Spiste 3,5 Orange Redbulls og 1 Purple Superman.
Vurderer å kjøpe meg smokk neste gang :P