Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1277
optimizer pro er et program som dukker opp av enkelte nedlastinger, på diskusjon.no var folk helt i fnatt og tenkte dette er et super virus. er det noen som er litt mere seriøse og kan fortell noe posetivt om dette programmet eller er det som folk sier?
for system ninja som var et program anbefalt av magasinet "komputer" trur det var navnet, ikke helt sikker xD
men i hvertfall, system ninja anbefalte dette programmet.

er det noen som har tanker til dette, eller har andre system optimeringsprogrammer og anbefale?
jeg kjenner ikke til programmet selv, men når jeg googler det så er de 15 første treffene fra seriøse sider innen IT sier dette er et program som du kan endre ytelsen på pcen, men de fleste versjonen som ligger ut på nett har blit infisert av virus

så ja, min mening på dette er at du har fått noe virus på pcen din hvis du har dette programmet...

lastet du dette ned fra linken i bladet eller søkte det opp via google??
Sitat av Mini Maister Vis innlegg
optimizer pro er et program som dukker opp av enkelte nedlastinger, på diskusjon.no var folk helt i fnatt og tenkte dette er et super virus. er det noen som er litt mere seriøse og kan fortell noe posetivt om dette programmet eller er det som folk sier?
for system ninja som var et program anbefalt av magasinet "komputer" trur det var navnet, ikke helt sikker xD
men i hvertfall, system ninja anbefalte dette programmet.

er det noen som har tanker til dette, eller har andre system optimeringsprogrammer og anbefale?
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler Tuneup Utilities 2013/14
knutazz, trur ikke det er direkte virus som så mange påstår det er. trur det heller er et mere svinle program som tar pengene fra folk med å gi dem skremmende tall på dataen med at det er mange utdaterte drivere som det programmet kan hjelpe deg med.
men ja, det ble nedlaste i tilegg etter at jeg skulle teste system ninja.
og har kommet etter nedlasting av aeria ignite, da jeg og en venn skulle mimre tilbake til gamledager å game wolfteam før det ble ødelagt av pay to win.
men takk for henvendelsen
hm, tror dette programmet kom med da jeg installerte dvd-styler for noen dager siden. Men avinstallerte det(optimizer pro) på en gang.
Dette programmet er noe som kalles adware.
Urk. Hold dere til program som gjør jobben de er ment for å gjøre.

Ccleaner for å rydde opp i filene dine.
Defragler for å rydde fysisk på disken(e) (ikke anbefalt for SSD).
Utover dette vil jeg anbefale sunn fornuft når du laster ned og installerer program.