Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1909
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8764490

Reality-serie på luksusbordell
Av HENRIK OTTERSEN

(VG Nett) I Australia er en ny sexsåpe under planlegging. Handlingen er lagt til et bordell.




Tips en venn om denne saken! - Se dagens mest populære tips!





PLAYBOY-REALITY: Playmatene Lauren Hill, Stacy Sanches, Priscilla Taylor og Angel Boris skal delta i en episode av "Fear Factor" i februar. Nå vil Playboy lage en egen reality-serie hvor tolv vakre kvinner kjemper om å få brette seg ut i julinummeret av herremagasinet.Foto: Reuters. Foto: 0

Et produksonselskap planlegger nå en ny reality-serie som skal foregå på et luksusbordell i Sydney.

Ifølge selskapet skal to TV-kanaler i Australia og en i England være interessert i konseptet, skriver nettsiden dokusapa.nu.

Herremagasinet Playboy skal også starte en reality-serie. Der skal tolv vakre kvinner kjempe om å få brette seg ut i julinummeret av magasinet.

Ingen har ennå kjøpt konseptet, men Playboy håper programmet vil sendes på en av USAs større TV-kanaler i mai.




Tips en venn om denne saken! - Se dagens mest populære tips!
Klikk her for en utskriftsvennlig versjon av denne artikkelen.




(VG NETT 01.02.02 kl. 14:51)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Er egentlig dritt lei av disse reality tv seriene, men dette høres da bedre ut en feks. Kråkeslottet som er det noe av det værste dritten som går på tv for tiden, hadde heller sittet og sett på Glamour en det makket.
Uansett så mener jeg at Reality show er ganske så oppbrukt nå, men det er vel disse feite tv slavene som sølger med alt som holder statistikene oppe.
eneste bra realityserien var baren!
Opprinnelig postet av cezar
eneste bra realityserien var baren!
Vis hele sitatet...
Endelig en som har god smak. Baren var bare best.
Håper bare TV3 tar til vettet og starter opp igjen med det.

Maniac.
blir visst ingen ny sesong i år, men de skulle vurdere det neste år
baren var nok best hvis jeg skal i det hele tatt si noe om reality-tv.. første greia er alltid best, nye sesonger med samme konsept blir bare drit.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvorfor har alle så digga på Baren? Det var da ikke noe spennende eller noe. Eneste som skjedde var at de folka serverte drinker i 3-4 måneder, og så var det slutt. Høydepunkt: Når gutten med det lyse håret kjørte ned trappen på akebrett. Det tror jeg var det mest spennende som skjedde i løpet av hele sesongen

Da syntes jeg heller BigBrother var mer gøy. Det utfordret iallfall noen verdier i det norske samfunnet