Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2264
En kompis av meg kjørte i fylla, etter han var ferdig og kjøre kom politiet på døra etter noen tipset politiet. Han blåste 0.4 i promille og innrømmet å ha kjørt i fylla, det finnes ingen bildebevis/bevis på at han gjorde det, og det var ikke med hans bil. Kan han trekke innrømmelsen og beholde førerkortet? De tok ikke førerkortet.

Takk for svar!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Ganjahora Vis innlegg
En kompis av meg kjørte i fylla, etter han var ferdig og kjøre kom politiet på døra etter noen tipset politiet. Han blåste 0.4 i promille og innrømmet å ha kjørt i fylla, det finnes ingen bildebevis/bevis på at han gjorde det, og det var ikke med hans bil. Kan han trekke innrømmelsen og beholde førerkortet? De tok ikke førerkortet.
[
Vis hele sitatet...
Mellom 0.2 og 0.5 mister du stortsett ikkje lappen, men du får interessante bøter.
Mekke trekk
Ganjahora's Avatar
Trådstarter
5 0
Glemte å nevne at personen er 18år og er på prøvetid
vist han skal gjøre noe så hadde jeg ikke gjort det uten å rådføre meg med en advokat.
bevisbyrden ligger vell på politiet? Jeg sier trekk innrømmelsen og la dem prøve å bevise det. kontakter seff en advokat.
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
bevisbyrden ligger vell på politiet? Jeg sier trekk innrømmelsen og la dem prøve å bevise det. kontakter seff en advokat.
Vis hele sitatet...
Ja det står vell skrevet at bevisbyrden ligger oss politiet men det betyr ikke at det alltid blir sånn. Få en advokat uansett
Min erfaring (som ikke er jurdidisk begrunnet riktig nok) er at å trekke forklaringen kun slår ut negativt på straffeutmålingen hvis de fortsatt velger å kjøre saken.
Er det ikke bare å gjøre som Stella Mwangi og si at han drakk alkohol etter at han hadde kjørt bil? Funka fint for hun, sleng i litt tårer og rasisme anklager så går det nok bra ��
Nå hadde ikke Stella først innrømmet fyllekjøring, da.
Han var vell full og stresset når politiet stod på døra. Mange som kan bli stresset og miste hode da. Mulig han følte seg stresset av det og ikke et vant med avhør. Så da innrømte han og ha gjort noe han ikke har.