Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 926
Hei,

Morsan har en ganske fin flatskjerm i stua som nesten aldri blir brukt. Hun betaler intet annet enn NRK-lisens men er så heldig å ha 15 random ekstrakanaler som aldri har blitt deaktivert.

Hun er keen på å få noen spesielle utenlandske kanaler, gjerne i HD. Jeg kan sette sammen et HTPC-case hvis det er nødvendig, men aner ikke hvilket OS som trengs og hva som funker best... jeg ser da etter en nettbasert løsning som er økonomisk. Hadde vært litt nice for meg om det hadde støtte for f.eks. Popcorn Time.

Noen som har noe tips? Er som sagt ganske n00b på sånt...

Mvh,
Spirituell
Sist endret av Spirituell; 12. juli 2015 kl. 15:20.
Windows er vel det greieste å benytte seg av. Vet ikke hvor flink mor di er, men mor mi hadde ikke klart å lære seg noe nytt system...

Ellers så kan du se nermere på XBMC og Plex
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Ser dette bra ut?
ville byttet ut kingston ssd med en annen som ikke har sandforce, ellers så ser det het fint ut for meg