Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1112
Jeg har googlet så godt som mulig, men finner ikke svar på dette.

Jeg vet man får egen tobakk til vannpipe, men går det an å bruke vanlig tobakk i disse? Har ikke vannpipe enda, så vil vite det før jeg kjøper.
Skal ikke bruke vanlig tobakk. Bruker "frukt tobakk", finnes med og uten nikotin og med masse forskjellige smaker.
Tror du fort vil få problemer med at tobakken tar fyr, på vannpipe er det meninga at den skal dampes via varmen fra kullet over.
Du kan prøve, men røyken vil bli utrolig sterk og potent, så tror det bare er ubehagelig.
Det er mulig det går an å blande vanlig tobakk inn i frutktobakk, men da må det blandes bra isåfall.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av mrbobba Vis innlegg
Skal ikke bruke vanlig tobakk. Bruker "frukt tobakk", finnes med og uten nikotin og med masse forskjellige smaker.
Vis hele sitatet...
Takker. Det er jo frukttobakk som er hensikten med å kjøpe denne, men ville vite om jeg kunne kombinere det litt, men da vet jeg det.
Sist endret av Fuzzybossen; 2. mars 2015 kl. 00:52.
Hent fram en dyp tallerken og legg tobakk oppi. Hel over med glyserin (fås på apoteket) og tilsett smakstilsetning. Har gjort det selv og det fungerer. Blir litt mer svidd smak og fikk endel røykskyer
Har prøvd noen ganger å kombinere begge deler, funker fjell, men er sterkt