Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1865
D-P
Momento Mori
6 0
Hei!

Jeg skal gå på Rødde folkehøgskole som ligger rett utenfor Trondheim (15km). Det er beklageligvis en kristen skole så det er ikke lov og drikke der. Derfor er Trondheim nærmeste plass jeg kan dra og drikke i helgene. Jeg er blir 18år nå i Oktober.

Noen spørsmål:
Er det noen Fest grupper på facebook der folk skriver hvor det er fester i Trondheim og omegen?

Noen bra uteplasser som har ID 18? (Noen som er slappe på legg? Lurer ettersom jeg skal dra med en som er 17år.)

Jeg lurer også på om noen har erfaringer med Rødde Folkehøgskole og har vært der eller har tenkt og søke der i år. Er det noen??

Takker på forhånd for svar.


God Påske!
Ace og karma i byen er vell de mest brukte plassene. Ace = 18, Karma = 16

Har aldri vært der selv, gidder ikke brune greske guder som står å fistpumper til Jason derulo.
Festgrupper på Facebook? Du mener at folk melder fra til allmennheten om hjemmefester? Finnes det noen steder?
D-P
Momento Mori
Trådstarter
6 0
Realist1, vi har en slik der jeg er ifra men er jo da bare 20 000 innbyggere her. Vi har en gruppe hvor det er en 3-400 stk der di skriver hvor det er åpent hus og for eksempel "Vors, send melding om du vil komme" Hvis du skjønner?

Xaine, takk for svar! Håper på noe fett da jeg vurderer og flytte til Trondheim etter skolen og eventuelt begynne og jobbe der.
Sitat av D-P Vis innlegg
Realist1, vi har en slik der jeg er ifra men er jo da bare 20 000 innbyggere her. Vi har en gruppe hvor det er en 3-400 stk der di skriver hvor det er åpent hus og for eksempel "Vors, send melding om du vil komme" Hvis du skjønner?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg skjønner hva du mener, men jeg skjønner ikke at folk villig legger ut om åpent hus på Facebook. Med Kate's party friskt i minne skjønner jeg ikke at folk tør slikt. Det hadde nok ofte gått dårlig i større byer.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Festgrupper på Facebook? Du mener at folk melder fra til allmennheten om hjemmefester? Finnes det noen steder?
Vis hele sitatet...
Ja, dessverre. Jeg er selv oppretter og administrator av den lokale fest-gruppa på facebook. Her deler vi når og hvor det konsumeres etanol, spilles høy musikk og røykes inne.

Jeg ser ingen farligheten med dette da det aldri har kommet store mengder folk. Unntaket er èn gang, da det kom 30 stk samtidig i en gruppe for å feste med oss.
Sitat av Suicidaltaco Vis innlegg
Ja, dessverre. Jeg er selv oppretter og administrator av den lokale fest-gruppa på facebook. Her deler vi når og hvor det konsumeres etanol, spilles høy musikk og røykes inne.

Jeg ser ingen farligheten med dette da det aldri har kommet store mengder folk. Unntaket er èn gang, da det kom 30 stk samtidig i en gruppe for å feste med oss.
Vis hele sitatet...
Tror poenget var at hvis man har en åpen gruppe hvor det informeres om fest i en by hvor det bor 100k+ folk er det bare spørsmål om tid før noe går galt. Om gruppen er lukket og bare folk man "går god for" har tilgang er det jo noe annet.
D-P
Momento Mori
Trådstarter
6 0
Jepp, ja, ser den at det kanskje ikke ville vært så kult i en større by! Plutselig dukker det opp mange mini-wannabe gangsters opp osv.
Yours Truly har veldig kule gjennomførte House partys. 25kr karsen, og 20 ølet. Trenger egentlig invitasjon der å, men ingen som bryr seg. Man må tale litt tagging og tjallukt, men perfekte der er jo at ingen dømmer deg for sånt. Gå i dresas og kladtsleik eller naken.