Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1028
Hei folkens

Jeg jobber i utlandet og skriver i den forbindelsen en blogg om jobbing og livet her langt av gårde.

Jeg har ikke sansen for det standard bloggformatet og syns det er en smule kjedelig. Samt at jeg ønsker oppmerksomhet om siden og det jeg jobber med. Har derfor prøvd å integrere tett mot facebook. Er det noe dere her mener jeg kan gjøre annerledes for at siden skal se bedre ut og være mer brukervennlig?

Også kanskje for å trekke fler folk til siden?

Tips til hvordan det kan være mer interaktiv er også bra. Har sett noen steder at man kan arrangere type videomøter hvor man selv er på video og folk kan chatte med deg og stille spm osv..

Her er siden: www.youthdelegate.org
Likte siden, og likte engasjementet!

Slet litt med uresponsiv "Like" knapp og "misc"/"life" tag'sene kunne godt ha vært klarere(Virker uklart og pikselert, spesielt på forsiden.(Bruker Chrome)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Mangler favicon
- Blandet språk (både norsk og engelsk)
- Ser ikke ut til å utnytte caching så bra som den kunne
- Unødvendig horisontal scroll med 1080 i bredde (sjekk ut mediaqueries)
Kommer ikke inn med GC ?

Nm, kom inn på andre forsøk.
Takk for tilbakemelding. Jeg er flink i jobben min, ikke så flink i webting. Så hva betyr caching, og hvordan får man til dette?

Bruker forøvrig wordpress.org
Jeg likte ikke den dynamiske headeren. Når den viser de to-tre øverste sakene har man det samme bildet tre ganger på samme skjerm i forskjellig størrelse, og det ble rotete. Hvis du kutter ut de fem bildene under headeren blir det bedre.
Flere bilder av ho dama, så glemmer iallefall jeg kvaliteten på siden
Sitat av tafsern Vis innlegg
Flere bilder av ho dama, så glemmer iallefall jeg kvaliteten på siden
Vis hele sitatet...
haha

Det kommer helt sikkert flere bilder av kollegaen min etterhvert som vi publiserer fra arbeidet vårt.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Satte meg i Googlebilen, kjørte bort til "website cache", og fikk en pakke det stod "Caching tutorial" på.

(«Kjøp en Googlebil idag, og nyt forskjellen, du også»)
Sitat av Jonta Vis innlegg
Satte meg i Googlebilen, kjørte bort til "website cache", og fikk en pakke det stod "Caching tutorial" på.

(«Kjøp en Googlebil idag, og nyt forskjellen, du også»)
Vis hele sitatet...

Takk for det. Men er fortsatt supernoob på dette området. Er det en applikasjon jeg må legge inn i wordpress?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ringte Google denne gang, og sa "caching wordpress", og fikk masse lovende resultater.

Om du skal utvikle/vedlikeholde webside må du vende deg til å søke og lese.
Kan man virkelig ringe google? Jeg trodde ikke det gikk ann jeg! Hva er nr?? Og når har de åpen? ))
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ja, og sende faks og telegram og slikt. Her er et skjema du kan bruke.

Telefonnummer: 800-TEH-GOOGLZ

Nei, man ringer ikke google. Man googler. Søker på Internett (:
▼ ... over en uke senere ... ▼
For de som er intr: så er det også en video her nå : http://olafg.com/jonas/take-a-tour-of-our-field-camp/