Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1010
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flere som opplever at mye av speeden som har gått rundt de siste årene er blitt veldig sterk? Har så klart fått mindre bra utblanda stoff men typen jeg har nå og nesten alt (spesielt) i sommer har vært meget sterkt, skal ikke klage i det hele tatt men jeg er tolerant etter og ha farta i noen dager (ikke lenge siden siste runde heller) da jeg har undervurdert denne (som mange andre typer), og tatt for mye de første dagene og kjørt kroppen, ikke minst hjernen.

Overdose symptomene har vært kraftig hodepine i timesvis, eneste som hjalp var å lukke øya da alt av lys gjorde det hele ti ganger verre, hjertebank, slapphet/frysninger og sikkert flere jeg ikke kommer på. Har på det meste tatt 250mg, skjønte at det enten ble for mye eller at det var noe dritt i den så jeg halverte dosen neste dag. Det ble også feildosering og fikk en mildere opplevelse av 250mg dagen, neste dag 100mg, tenkte toleransen hadde økt av overdoseringene samt hyppige speed runder i vår og sommer men det ble også ubehag og frysninger (ikke de behagelige).

Så i dag sa jeg fuck it, la opp 25mg på vekta for og teste da jeg så absolutt ikke ville ha en sånn opplevelse igjen, 7 timer siden jeg droppa og har hatt en veldig fin og rolig speed opplevelse. Tankene er normale, klarer å se en YouTube video og faktisk følge med samt KOSEE meg med videoen da jeg ikke hopper ut i andre rare tanker og konstant frysninger, har bare mått ha runka det bort de andre dagene bortsett fra første dagen, kunne ikke gjøre noen ting mtp den kraftige hodepinen.

Sorry hvis dere ser på dette som en unødvendig tråd eller skryte tråd av noe slag, det er ikke tilfelle værtfall. Er bare genuint nysgjerrig på om andre opplever det samme, er det virkelig mulig å få så rent stoff i Norge, over lengre tid? Har en stabil selger men alltid tenkt at shitten har vært gjennom flere ledd, ofte vært i tvil det siste året tho
Lissene mine er på under 50mg nå, og de funker bra. Nå bruker jeg ikke ofte da.
Både og, i sommer følte jeg at den var veldig rein, eller mye av det i hvertfall, om man kan si det slik. Hadde alltid en fin og god rus. Men nå i det siste kan jeg ta opp til 1g og ikke kjenne noe av det.