Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1447
Hei!
Fikk noen syke kramper i armene, de begynte å riste og trekke seg sammen. Føltes som om jeg skulle besvime eller få et anfall. Måtte konsentrere meg skikkelig for å klare å holde meg "her". Har tatt amf, er ikke supervant med det men føler ikke jeg har tatt for mye. Røyker hasj i tillegg, tok noen lyrica på dagen i går.
Er dette på grunn av mangel på mat? Har ikke spist noe, vet at det sikkert ikke var det lureste
Sitter og spiser godte for å få opp blodsukkeret nå
Er lurt å få i seg rikelig med væske, mat, olje(r), vitamin B og C.

Du nevner ikke hvordan du tok det.
Sist endret av Asket; 17. september 2022 kl. 08:05.
Takk
Sniffet det
Jeg hadde selv sånne anfall hvor kroppen plutselig rister hemningsløst, blir kald, kanskje kaldsvetter, og det eneste handler om å stå gjennom det. Kan kjennes ut som muskelsammentrekninger òg.

Er usikker på om dette skyldtes blodtrykksfall, for mye avfallsstoffer i kroppen eller betennelser som må å nedkjempes. Jeg hadde innmari dårlig tannhelse på den tiden, så det var en del byller, faktisk.

Bare sørg for at du får i deg væske, næring og litt vitaminer, da har iallfall kroppen noe å jobbe med.
Sitat av Thundercunt Vis innlegg
Hei!Fikk noen syke kramper i armene, de begynte å riste og trekke seg sammen.
Føltes som om jeg skulle besvime eller få et anfall. Måtte konsentrere meg skikkelig for å klare å holde meg "her".
Har tatt amf,..
Vis hele sitatet...
Høyre armen eller?
Det var begge armene
Det hender jeg blir sittende å spenne kroppen lenge, kanskje flere timer, uten å tenke over eller merke det
når jeg stuker. Det har ikke ført til kramper, men jeg tipper det lett kunne ha gjort det.
Tror det kan være greit å drikke mer vann, fikk ofte krampetrekninger når jeg brukte stimulanter selv og vann hjelper hver gang.
Vann inntatt og plommer spist fra hagen
Takk for svar alle sammen. Det har ikke skjedd mer, så satser på at det var det som skulle til
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å spis mat, kramper å kvalme kommer utelukkende hos meg når jeg har gått lenge uten mat. Får jeg i meg mat går kvalmen bort på 10 minutter og krampen kan henge i noe lengre.
Sitat av 420master Vis innlegg
Magnesium!
Vis hele sitatet...
Dette! Magnesium er veldig undervurdert, også som daglig kosttilskudd!
Ja, magnesium er et ypperlig kosttilskudd, men legg merke til *tilskudd*.

Væske og næring må vi alle ha! Det hjelper ikke å huske på tilskudd i ny og ned.

Få i deg en liter vann når du står opp, spis litt for å binde det, husk søvn og hvile.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme skjer med meg Hvis jeg bruker ”mye” amf en kveld, får jeg blodtrykksfall MED kramper dagen derpå. Jævlig ekkelt faktisk, varer bare etpar sekunder men går i bakken og blir svart ja. Noen ganger skjønner jeg ikke noe før jeg plutselig ligger på gulvet.
Krampene er i hele kroppen hos meg
Sitat av Asket Vis innlegg
Ja, magnesium er et ypperlig kosttilskudd, men legg merke til *tilskudd*.

Væske og næring må vi alle ha! Det hjelper ikke å huske på tilskudd i ny og ned.

Få i deg en liter vann når du står opp, spis litt for å binde det, husk søvn og hvile.
Vis hele sitatet...
Enig! Såklart, vann er viktigst, søvn er en god 2. plass, mat noe diskuterbart men i en slik sammenheng er det en god nr 3. Kroppen kan ha veldig godt av å gå noen få dager uten mat, men i sammenheng med amf er det nok lurest å få i seg skikkelig næring for å komme seg.

Hvis jeg er generelt sliten etter amfetamin og har bivirkninger er alkalisk mineralvann heeelt fantastisk, å ha en flaske Borjomi el. i kjøleskapet hvis man får tak i det kan være en reddende engel!

Å strekke seg i senga eller lignende er veldig godt, man må nødvendigvis ikke sove for å hvile seg men søvn er det beste.
Sitat av 420master Vis innlegg
Magnesium!
Vis hele sitatet...
This

Og masse vann
Sist endret av Bluesky_; 18. september 2022 kl. 05:57.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samme skjer med meg Hvis jeg bruker ”mye” amf en kveld, får jeg blodtrykksfall MED kramper dagen derpå. Jævlig ekkelt faktisk, varer bare etpar sekunder men går i bakken og blir svart ja. Noen ganger skjønner jeg ikke noe før jeg plutselig ligger på gulvet.
Krampene er i hele kroppen hos meg
Vis hele sitatet...
Det kan også være greit å vite hva kramper kommer av og ikke bare grunnen.


Et lite sakset utdrag fra flere punkter. Dehydrering (væsketap) kan bidra til krampe, særlig hvis væske og salttapet (natriumklorid) er stort, for eksempel ved trening i sterk varme. Natrium er involvert i oppståelsen av nervesignaler som får muskler til å trekke seg sammen. Underskudd på natrium og væske kan irritere musklene og få dem til å trekke seg sammen ukontrollert.

Som med MDMA kan det være greit å få seg i salt/elektrolytter som for eks gatorade etc.
Du kan være veldig dehydrert. Få i deg vann og mat med salter i. Ta gjerne noe magnesiumstilskudd med maten.
Jeg henger meg på alle andre her som sier magnesium. Jeg har brukt pepper fast i en god del år, og vitamintilskudd sammen med magnesium er ett must for at jeg ikke skal få muskelkramper, jernmangel eller andre plager som ofte kommer med lavt næringsinntak eller væskeinntak.
Jeg heller mot lyricaen her, er ikke alle som tåler det like bra,og alle reagerer forskjellig, husk at medisiner kan ha motstridende effekt hos enkelte individer.

Har selv sendt noen med sykebilen pga blanding av kokain og gabapentin (ganske store mengder neurontin i dette tilfellet)
Vedkommende fikk flere helt latterlige krampeanfall og var inn og ut av bevissthet, det kunne fort ha blitt koma. Virket egentlig som et hjerteinfarkt sånn som jeg så det. legene sa vedkommende var veldig heldig.


Er ikke noe spøk med den lyricaen egentlig, selv om det går veldig greit hos de fleste, så vet man aldri hvem som ikke tåler hva. Og da er det kanskje ikke sjakktrekk å teste det i kombinasjon med andre stimulanter.
Sist endret av easethepain; 21. september 2022 kl. 03:01.