Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1949
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har noen kreative måter for og lage en kjapp og enkel diskre liten pipe, med diskre mener jeg minst mulig og ikke en dassrull med aluminiumsfolie. Er på en litt høy dose xanor så kreativiteten er blåst ut vinduet, om jeg hadde hatt alko skulle jeg nok klart å skvipet i hop noe fint hjemmemekka, men er litt zombie.

Alle forslag settes pris på, hilsen en som er nødt til å være så diskre som mulig i dag.
New generation
colakork's Avatar
fyr på hasjen og pust inn
Anonym bruker
"Uenig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare mekk en liten med alu.folie? Bruk noe kort og tynt og rull rundt, bøy tuppen.
Eple eller potetbong om du har tilgang til det funker bra

https://www.youtube.com/watch?v=eXig42nuVkE
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svarene, endte med å spise halvparten av en grammer uten tilberedning som jeg er veldig klar over er waste, spesielt om man har toleranse (så tok en sjanse, siden hasjen er mørk og fin), er ikke innrøyka men har litt toleranse og kjenner allerede at den kicker, så regner med det er pga jeg har en mørk myk type som antageligvis er varmebehandlet godt under prosessen. Tar meg et par trekk fra en dassrull med alu folie etterhvert da det rett og slett er det enkleste akkurat nå, selv om jeg helst ville unngå det, men er man idiot nok til å absolutt skal røyke når det er risk så får man også ta risken. Ha en fin kveld folkens!
Ta en halvliterflaske å skjær/brenn et hull på strl med en en kroning, riv av en liten bit av bruningen, klem den flat å legg den oppå gloa til en god pumpa ferdigsigg, så fører du den inn i hullet i flaska med korken på, vent 30sek - ta ut å legg bort sigg - skru av kork og sug inn
Sist endret av Hoiler; 29. juli 2022 kl. 03:06.
Eller bare skaffe seg / lage det som heter "one hitter"....
Noen andre her som har røyka hasj reint på glass?

form en hasjklump som et riskorn, sett den på ei nål. Nåla må stå opp ned i glasset så den må først tres gjennom en pappbit el lignende som man spenner opp mellom glassveggene. Varm forsiktig på tuppen av hasjbiten, tar det fyr blås ut flammen. Gjenta til det blir glo på enden og det begynner å ryke. Nåla og pappbiten settes som sagt ned i glasset i spenn opp ned mens den ryker. Sett et CD cover eller noe flatt over glasset og det fyllles med rein røyk. Når glasset er fullt av røyk, lett litt på ‘lokket’ og dra inn.

Det høres avansert ut, men er meget enkelt, det er en meget bra måte å røyke reint på, man blir vaporazer stein og oppsettet kan fort demonteres og ser veldig anonymt ut. Glasset kan lukte litt, men en dråpe zalo og varmtvann fikser det fort!
Gulrot og skje..
Sist endret av Tysteren; 29. juli 2022 kl. 18:24.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Noen andre her som har røyka hasj reint på glass?

form en hasjklump som et riskorn, sett den på ei nål. Nåla må stå opp ned i glasset så den må først tres gjennom en pappbit el lignende som man spenner opp mellom glassveggene. Varm forsiktig på tuppen av hasjbiten, tar det fyr blås ut flammen. Gjenta til det blir glo på enden og det begynner å ryke. Nåla og pappbiten settes som sagt ned i glasset i spenn opp ned mens den ryker. Sett et CD cover eller noe flatt over glasset og det fyllles med rein røyk. Når glasset er fullt av røyk, lett litt på ‘lokket’ og dra inn.

Det høres avansert ut, men er meget enkelt, det er en meget bra måte å røyke reint på, man blir vaporazer stein og oppsettet kan fort demonteres og ser veldig anonymt ut. Glasset kan lukte litt, men en dråpe zalo og varmtvann fikser det fort!
Vis hele sitatet...
Ca. slik jeg hadde min første skikkelige high. Bare hadde glasset opp ned, med en klump festa på ei nål som stakk opp fra et viskelær. Vippa opp glasset og tok trekk med sugerør. Funka som bare pokker det!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ca. slik jeg hadde min første skikkelige high. Bare hadde glasset opp ned, med en klump festa på ei nål som stakk opp fra et viskelær. Vippa opp glasset og tok trekk med sugerør. Funka som bare pokker det!
Vis hele sitatet...
Nice! Du er første person som vet hva jeg snakker om, unntatt han som viste meg det da.

Man blir ballefjern i flere timer av en hasjbit på størrelse med et riskorn og, så det er veldig besparende. Når jeg røyka fast på kveldene, 2-3 trekk så hadde jeg 1G i nesten 1 uke, helt villt. Rart det ikke er mere utbredt, di jeg har vist metoden til har aldri sett det før og det er bla stonere som har røyka 15-20år.

Skal prøve å lage en tegning med forklaring så folk kan benytte seg av det, ikke nok med at man blir pærefjern, hasjen varer kjempelenge også!
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Nice! Du er første person som vet hva jeg snakker om, unntatt han som viste meg det da.

Man blir ballefjern i flere timer av en hasjbit på størrelse med et riskorn og, så det er veldig besparende. Når jeg røyka fast på kveldene, 2-3 trekk så hadde jeg 1G i nesten 1 uke, helt villt. Rart det ikke er mere utbredt, di jeg har vist metoden til har aldri sett det før og det er bla stonere som har røyka 15-20år.

Skal prøve å lage en tegning med forklaring så folk kan benytte seg av det, ikke nok med at man blir pærefjern, hasjen varer kjempelenge også!
Vis hele sitatet...
Jeg lærte det gjennom diverse youtube-søk. Var flere videoer om dette fra lenge etter min tid også, blant annet denne: https://www.youtube.com/watch?v=iBBE9jZiP_8

Har derimot aldri hørt om den "inverterte" metoden din, med glasset riktig vei. Same shit da, men det funker fjell det der ja! Har aldri vært så fucked som den gangen jeg prøvde det, men det var nok mer fordi det var første gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lærte det gjennom diverse youtube-søk. Var flere videoer om dette fra lenge etter min tid også, blant annet denne: https://www.youtube.com/watch?v=iBBE9jZiP_8

Har derimot aldri hørt om den "inverterte" metoden din, med glasset riktig vei. Same shit da, men det funker fjell det der ja! Har aldri vært så fucked som den gangen jeg prøvde det, men det var nok mer fordi det var første gang.
Vis hele sitatet...
Funker ekstra bra om man har vert clean lenge eller første gang ja! Kan med god samvittighet si at det er den metoden jeg blir mest fjern av, iallefall med mengde hasj man bruker.

Er ganske likt den videoen, men han fyren varmer aaalt for mye. Litt av poenget med å ha hasjbiten andre vei og lage biten avlang er at biten ryker lenge fra ene enden til den andre, er enden man fyrer på litt spiss så begynner gloa å ryke helt i tuppen og gloa sprer seg gjennom biten etterhvert som det ryker, et glass kan ta 2-3min å fylle og man kan trekke flere ganger underveis.

Trikset er at med en gang tuppen ser ut til å antenne, blåser man ut flammen og gjentar til det glør helt ytterst. Men som sagt, skal lage en skisse eller ta et bilde av hvordan det skal gjøres

Har flere ganger laga trekk av riskornstørrelse og tatt 2 trekk og bare latt resten brenne ut pga det blir mere en nok og kan bli ubehagelig stein om jeg tar hele.
Sist endret av FuNcEd; 30. juli 2022 kl. 01:27.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta ett lite rør i metall og bor hull i en hjulmutter av samme type som brukes på sykler. Sett inn røret i hullet. Og vipps, så har du en liten pipe.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Noen andre her som har røyka hasj reint på glass?

form en hasjklump som et riskorn, sett den på ei nål. Nåla må stå opp ned i glasset så den må først tres gjennom en pappbit el lignende som man spenner opp mellom glassveggene. Varm forsiktig på tuppen av hasjbiten, tar det fyr blås ut flammen. Gjenta til det blir glo på enden og det begynner å ryke. Nåla og pappbiten settes som sagt ned i glasset i spenn opp ned mens den ryker. Sett et CD cover eller noe flatt over glasset og det fyllles med rein røyk. Når glasset er fullt av røyk, lett litt på ‘lokket’ og dra inn.

Det høres avansert ut, men er meget enkelt, det er en meget bra måte å røyke reint på, man blir vaporazer stein og oppsettet kan fort demonteres og ser veldig anonymt ut. Glasset kan lukte litt, men en dråpe zalo og varmtvann fikser det fort!
Vis hele sitatet...

Fin måte å røyke på det der ja, får utnytta hasjen godt og lite lukt men enkelte typer blir alt for sterk for lungene når det røykes rent i mitt tilfelle værtfall, må nesten blande med tobakk, sikkert fucka opp lungene i løpet av åra. Ble utrolig nok bare steinere og steinere av det lille jeg spiste, trodde det skulle stoppe etter noen timer som det bruker og gjøre med mindre du blander inn i fett osv, røkte to timer etter jeg spiste og ble enda litt høyere, men 2 timer senere igjen ble jeg så fjern at jeg bare måtte ligge, det var aktiv rus i 15 timer, var veldig positivt overraska når jeg våkna nesten like fjern som når jeg la meg