Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 859
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tittelen.
Er det bare å filtrere med bomull på vanlig måte?
Nei, det er ikke bra. Folk har endt opp med amputerte lemmer av å filtrere Subutex utilstrekkelig.

Alt utenom hjulfilter er utilstrekkelig.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før i tiden skøyt alle sub med å kun riste den ut i pumpen. Har selv gjort dette over lengre tid uten problemer. Når det er sagt er dog ikke riktig måte å gjøre det på, det beste er hjulfilter men du kan også bruke bomull. Til nøds kan du også riste den ut i pumpen. Subutex løser seg veldig fint opp i vann
Skreiv i en annen tråd nettop at en god venn av meg fikk blodpropp på/i lungene av å skyte Sub som var dårlig filtrert. Så vær for guds skuld nøye. Jeg respekterer at folk skyter, men vær klar over risikoen det kan medføre. Enkelte ting er rett og slett bedre å bare bruke som anbefalt.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har en kompis som skøyt sub uten å filtrere det i det hele tatt han bare tok pilla og litt vann i sprøyta, rista så det ble miksa, og skøt. Dette gjorde han hver dag over 3-4 år, han har sluttet nå da. Men han sa at det aldri var noe problem
Jeg har skutt mye sub men har pleide bare å løse den opp i vann selv.
Men jeg syntes ikke jeg fikk så veldig mye bedre effekt kontra å legge den under tunga.

Effekten kom fortere når jeg skøyt men varte kortere også.