Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1492
Fuck Mr. Plod!
Vet ikke hvem som trenger denne informasjonen, men hvis du lager ett lite hull i en bruskork og dytter jointen inn fra innsiden av korken.

Da kan du skru på korken og røyke jointen uten at det kommer røyk overtalt


Ps. Lag ett lite hull på flaska du kan holde over og slippe når du skal ta ett trekk av jointen


Ha en fin helg folkens
Det ryker fortsatt som faen av enden av jointen.

Kan like gjerne røyke den vanlig, gjorde det i leiligheten jeg bodde i da jeg var 20, bare åpnet vinduene

Hadde ikke brannalarm.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Nøddy Vis innlegg
..uten at det kommer røyk overtalt
Vis hele sitatet...
puster du ikke ut?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det ryker fortsatt som faen av enden av jointen.

Kan like gjerne røyke den vanlig, gjorde det i leiligheten jeg bodde i da jeg var 20, bare åpnet vinduene

Hadde ikke brannalarm.
Vis hele sitatet...
Forsto det sånn at du tar jointen "feil" vei, så all røyken fra jointen havner inni flaska og da trenger du bare ta korken til munnen å trekke.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
puster du ikke ut?
Vis hele sitatet...
Jo, inn i ett gammelt håndkle (fjerner 99% av røyken)
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Jo, inn i ett gammelt håndkle (fjerner 99% av røyken)
Vis hele sitatet...
Eller så kan du jo gå ut. Er ikke værre. Frisk luft er sunt, og nå er det jo sommer rett rundt hjørnet i tillegg.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
puster du ikke ut?
Vis hele sitatet...
Sitat av RaveX Vis innlegg
Eller så kan du jo gå ut. Er ikke værre. Frisk luft er sunt, og nå er det jo sommer rett rundt hjørnet i tillegg.
Vis hele sitatet...
Handler mest for meg om "stoner engineering"

Selvfølgelig kan man gå ut, det pleier jeg.

Men fyfaen å gøy å bare mekke sine egne stoner supplies mens man er høy.

Mange blir jo helt lammet hvis de ikke har pappir, tobakk ol. Når de skal røyke hasj.

Mens jeg, jeg kan røyke hasj med kun en snusboks hvis jeg må
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Handler mest for meg om "stoner engineering"

Selvfølgelig kan man gå ut, det pleier jeg.

Men fyfaen å gøy å bare mekke sine egne stoner supplies mens man er høy.

Mange blir jo helt lammet hvis de ikke har pappir, tobakk ol. Når de skal røyke hasj.

Mens jeg, jeg kan røyke hasj med kun en snusboks hvis jeg må
Vis hele sitatet...
Hvordan tenner du på hasjen med en snusboks?
Bytt ut plastflaske med glass så er du inne på noe. Har forsatt traumer fra da jeg og en kompis lagde flaskebong med aluminiumsfolie plassert direkte over et hull i en plastflaske. Kan ikke se for meg at det er sunt å røyke plastikk.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvordan tenner du på hasjen med en snusboks?
Vis hele sitatet...
Er du hjemme, da kan man bruke stekeplata.

Er man ute og har litt baller kan man spørre om å låne en lighter.

Vaper mann? Ja da kan man ødelegge en coil hvis man føler deg er verdt det.

Eller så skraper man sammen 20kr å kjøper seg en lighter :P
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Om penger ikke er ett problem, kan jeg gå god for en Dynavap med adapter til glassbong! Det tar en stund å få teken på det, men øving gjør mester!

Jeg har fortsatt til gode å prøve noe som kommer i nærheten av effekt/mengde man får ut av et sånt oppsett. Bruker da ca 0.1g pr trekk.

De som har fått prøve, både med og uten toleranse, har kommet med tilbakemeldinger om at det nærmer seg LSD/2C-B rus.

Dette er jo ikke DIY, men føler at denne kunnskapen bør kunne deles allikevel

https://shady.no/produkt/vaporizere/...021-vaporizer/

https://shady.no/produkt/vaporizere/...apter-sg14-19/

De to her, i tillegg til en helt enkel eller avansert glassbong, og noe som dette til å fyre med:
https://shady.no/produkt/diverse/lig...torch-lighter/

Personlig liker jeg å bruke denne også, da jeg som regel kun røykte brunt med den:
https://shady.no/produkt/vaporizere/...pcap-dynacoil/

Funker med brunt på rista som følger med også, men da blir det ett litt annet trekk og rista går tett relativt ofte, funker bedre med grindet grønt på rista
Sist endret av Mr.Septik; 29. april 2022 kl. 14:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.