Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1992
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant en ml hero og blod som har ligger i pumpa i romtemperatur en stund( +- en uke)
Er det tålelig trygt å drikke det?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kvalm ringsel ja. Akkurat slik jeg føler meg.
ta det i ræva. ikke ment som kødd. slipper den kvalme viten om at du har spist gammelt blod pluss det er mye mer effektivt
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plugg i ræven ja
Helt bortkastet å svelge det
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tror jeg lar den ligge. Det KAN være iblandet speed, så det er ikke noe særlig når man må opp på jobb kl 5.

Får koke opp litt fent, å trøkke den i ræva
Glad jeg inntok frokosten før denne posten, trykk pumpa i rumpa, kast den. Så desperat er du ikke
Ikke ta det jeg skriver under som trygg fakta. Har ikke orker å Google engang, skriver rett fra en totalt utslitt og stressa hjerne. Ble litt mye men har jeg skrevet så mye alt så får det stå. Sikkert noen som skal skyte det her en annen gang og sa er det kjekt å kunne kopiere. Men; jeg svarer deg på hva du spør om nederst. Ha en fin dag.

Stillestående noe urent vann, spesielt om det ligger i romtemperatur utvikler raskt en bakteriekoloni. Hvilke bakterier som formerer seg er variabelt men bakteriene som lever på kjøtt er ofte de aller skumleste.

Bakteriekolonier vokser i det som kalles en eksponensiell ratio. Dette betyr at hvis du tegner en graf over tid passert og mengde bakterier så vil ikke dette være en rett linje. Den vil bli brattere og brattere og det raskere og raskere - se for det en skaterampe.

Å la en tett beholder med væske fra 4 dager til 5 dager gir ikke 25% mer bakterier. Det gir 500% flere bakterier. (Tallene er ikke basert på noe, men brukes for å klargjøre prinsippet.

Dette er et naturfagsprosjekt med ukjente stoffer og animalske produkter. Jeg er redd for at dersom du injiserer dette så vil du få et sterkt tilfelle av sepsis, eller blodforgiftning som er en mer folkelig beskrivelse.

Får du et sår med bakterier i vil blodårene rundt hovne opp for å forsyne med mer blod. Får du da store bakteriemengder i blodbanen vil dette skje, men kroppen vet ikke helt hva den skal gjøre og utvider alle venene dine. Blodtrykket stuper, hjertet slår veldig raskt, du får skummel feber og det er ikke usannsynlig at du dør rett og slett fordi hjertet ikke klarer å pumpe blod raskt nok til hverken seg selv eller andre livsviktige organer.

Derfor mener jeg du burde styre unna å sette en så gammel sprøyte.

Edit: ser du tenker å drikke. Vet det er helt avsporing men.. æsj.

Bakterier produserer toksiner for å holde rotten mat for seg selv, derfor blir du syk av gammel mat. Vil rett og slett tro du vil spy opp heroingugga og blodkakene før du rekker å ta opp heroinet du nettopp har svelget.
Sist endret av Relevant; 28. april 2022 kl. 11:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis det ikke er ditt blod så kaster du den.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den gikk i søpla Ordna seg på annet vis.