Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1312
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter her med èn halvliter pils og en del PF, hvor mange PF kan jeg gi gass med? Trenger ingen moralpreken.
Alkohol+paracetamol = svært skadelig for leveren.

Men for gudskyld ta og filtrer den ut! Hvordan er enkelt: Pracetamol er ikke vannløselig i kaldt vann, men det er kodein. Det tar kun en time! Ta og Mos bestemt mengde tabeletter, putt i en vann flaske med vann, ligg i frysen en time, kodeinen er utløst, men paraceten er ikke, så du tar det gjennom et kaffe-filter og voila du slipper å tenke på leveren.


Men om du ikke gjør det, går det fint å ta opptil 6stk, du kan ta opp til 10stk (men det er ved større risiko) max dosen paracetamol er 4000mg daglig.
Sist endret av BenzoKnekk; 22. april 2022 kl. 00:25. Grunn: Skrivefeil
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Alkohol+paracetamol = svært skadelig for leveren.

Men for gudskyld ta og filtrer den ut! Hvordan er enkelt: Pracetamol er ikke vannløselig i kaldt vann, men det er kodein. Det tar kun en time! Ta og Mos bestemt mengde tabeletter, putt i en vann flaske med vann, ligg i frysen en time, kodeinen er utløst, men paraceten er ikke, så du tar det gjennom et kaffe-filter og voila du slipper å tenke på leveren.


Men om du ikke gjør det, går det fint å ta opptil 6stk, du kan ta opp til 10stk (men det er ved større risiko) max dosen paracetamol er 4000mg daglig.
Vis hele sitatet...
Takk!
Sitat av Suspect313 Vis innlegg
Takk!
Vis hele sitatet...
120-150mg er mild eufori for meg, men du har litt pils, så blir nok bedre.


Kos deg, men vær forsiktig med leveren!
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
120-150mg er mild eufori for meg, men du har litt pils, så blir nok bedre.


Kos deg, men vær forsiktig med leveren!
Vis hele sitatet...
Spiste 300mg, ble dårlig, kan ikke anbefales på noen måte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste 300mg, ble dårlig, kan ikke anbefales på noen måte.
Vis hele sitatet...
Lol, du filtrerte ikke gjorde du? Da går det sånn. Samme skjedde med meg, når jeg tok for en uke siden.


Tar du 4000mg paracetamol blir du dårlig... Så enkelt er det bare.


300mg kodein er jo relativt mye også.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Lol, du filtrerte ikke gjorde du? Da går det sånn. Samme skjedde med meg, når jeg tok for en uke siden.


Tar du 4000mg paracetamol blir du dårlig... Så enkelt er det bare.


300mg kodein er jo relativt mye også.
Vis hele sitatet...
Driver i filtreringsprosess nå! Så får vi se hvordan kvalmen blir.
Kjøp reisesyke-tabletter så slipper du kvalme hvis det er ren kodein.
Tok engang 20 tramadol sammen med to pils. Det gikk. Såvidt.

Og ift paralaginer så hadde en pils sikkert gått fint. Er mer bekymret over de antall mg paracet du får i deg.
Sist endret av IW2022; 28. april 2022 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lever fortsatt, dog kjenner jeg at alkohol og og mye paralgin ikke bør blandes.