Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1506
Som titel sier, jeg sliter med å finne nettbutikker og firma som selger kjemikalier jeg er ute etter. En av di er Glykolsyre, så om noen vet hvor jeg kan få tak i det, så hadde det vært supert!
https://www.fishersci.no/shop/produc...lycolic%20acid

Ikke så veldig billig og du må ha et firma, men det finnes.
https://www.google.com/search?client...d&q=Glykolsyre

Første treff på Google. Helt ned til 82 kr. Vet ikke hvilke mengder eller konsentrasjon du ønsker da.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Første treff på Google.
Vis hele sitatet...
Første treff på google på det søket for min del er dette. Googlesøk og resultat er forskjellig for alle, så du må faktisk komme med lenken du fant.
Pussig. Dette er hva jeg får opp ved dette søket. Hvorfor får vi forskjellig?



Hvis du mener innlegget mitt ikke passer, så bare slett den.
Sist endret av ivar_oslo; 20. januar 2022 kl. 01:55.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Pussig. Dette er hva jeg får opp ved dette søket. Hvorfor får vi forskjellig?
Vis hele sitatet...
Heh. Vi får faktisk det samme, men jeg har adblock og ser ikke annonser. Det blir feil uansett, for trådstarter er ut etter kjemikalier og ikke ansiktspleie. Kjemikalier er stort sett rene og en type om gangen, mens ansiktspleie er en haug med forskjellige kjemikalier i en salig blanding som er komplett ubrukelig for noen som er ute etter kjemikalier.

Tenk deg at du har bruk for salt til en biff. Du spør etter hvor du kan få tak i salt, men får som forslag vaniljesaus, for det er salt i det også.
Okay, du har nok rett der så jeg var visst litt for rask.
Supert, takk for link!

Ja det er kjemikaliet jeg var ute etter, ikke ansiktspleie.