Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1464
Hei alle sammen.
Jeg vurderer en ny kontorstol da den jeg har er litt skakk og ikke helt i vater.

Jeg har sett litt på secretlab sine stoler og de ser ganske behagelig ut. Er det noen som har testet disse? Er det noe kvalitet i det?
Hvis jeg skal kjøpe en stol til 4-5k så burde det være god kvalitet og godt å sitte i.

Jeg brakk ryggen i fjor, så burde være behagelig og gi nok støtte. Har prøvd mange stoler men kvaliteten er såpass dårlig i mange stoler.
Med knekt rygg og eit slikt budsjett ville eg styrt langt unna gamingstolar og heller sett på stolar retta mot bedriftsmarknaden. Kinnarps vil t.d. gje deg ergonomien du treng for ca den prisen...
Også interessert i dette spørsmålet, vil jeg gjerne kjøpe en lenestol av dette selskapet.
Jeg så flere vurderinger på spillstolene, og de synes å være alle de samme. Selv se på formen på stolene, det ser ut til å være rett og slett gjort på en plante i Kina, bare lim forskjellige logo
Sitat av Endocryne Vis innlegg
Også interessert i dette spørsmålet, vil jeg gjerne kjøpe en lenestol av dette selskapet.
Jeg så flere vurderinger på spillstolene, og de synes å være alle de samme. Selv se på formen på stolene, det ser ut til å være rett og slett gjort på en plante i Kina, bare lim forskjellige logo
Vis hele sitatet...
Det er mer eller mindre riktig, det er et mindretall fabrikker som kun veksler mellom logoer og materialer utifra hvilke merker som bestiller den dagen. Det er stort sett bare middelmådig kvalitet som er dårlig for ryggen.
Anbefaler å ta en titt på denne videoen om disse stolene: https://youtu.be/4qW0oEK1jFc

Kinnarps som Snegler nevner synes jeg er konge. Hadde jeg hatt budsjett til det ville jeg gått for en ifra de. Kinnarps 5000 for eksempel.

Det er verdt det å gå for premium merker når det kommer til kontorstoler, spesielt når man ser seg villig til å kaste bort omtrent samme summen på noe av middelmådig kvalitet som vil gå i stykker i løpet av få år.

Man kan finne samme møblene brukt på finn billigere ofte.