Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 755
Nysgjerrig på andres erfaringer angående hvordan disse stoffene har forandret deg som person.

Selv gikk jeg til skrittet å prøve mikrodosering med Psilocybin. Tok dette valget pga. mange år med depresjon. Dette ga meg en midlertidig opptur. Antar at varen jeg hadde ble ødelagt ikke var så potent og derfor dårlig effekt utover. Men aldri hadde jeg følt meg så bra som de to ukene. (Hver tredje dag dosering)
Siden det ikke var effektivt de påfølgende ukene tok jeg resten av det jeg hadde fryst ned. For å se om det kunne gi meg en "trip".
Og det gjorde det. Det var en sterk opplevelse. En "out of body experience"... De kaller det rus. Jeg tror jeg heller vil kalle det en annen slags bevissthet. Noe helt utrolig uten for min forståelse. "Bare en rus".... ikkesant? Jeg visste at det var mer enn dette livet. Men dette åpnet meg ytterligere føler jeg. Forsterket følelsen av at vi lever i et manipulert begrenset system. Alle mennesker er spirituelle vesener... men de ser/vet det ikke selv. Vi skal selvfølgelig holdes nede for å tjene dette systemet vi er innsatt i. Det er trist.

Avslutter for denne gang.
De to tinga jeg husker best var å oppleve kroppen annerledes. Som ett skall rundt en kjerne /ball med nervetråder.

Og selvsagt en stor empati med alt liv. Det reduserte depresjonen min. Der plasserte meg på en måte. Jeg klarte heller ikke å spise dyrekjøtt etterpå.
Jeg tror også det hadde vært veldig slitsomt å være bevisst på fks mannen som går forbi utafor huset ditt hele tia. Det kunne ha blitt en pluss hvis man hadde funne noe å få energien rundt på, akkurat der tror jeg ikke det hadde hjulpet at alle folk i verden hadde tatt sopp daglig uavhengig av dose, det hadde muligens enda noe mtp krig å grådighet, men ellers så må man først å fremst ha noe man stimulerer seg sjøl med for å få det til å gå rundt. Poenget med livet er jo å være, og hvis man er vandt med det så kommer man mye bedre ut av ting, da kan man stort sett vende seg til alt. Har begynt å ta en liten dose sopp daglig sjøl, men gjør fortsatt de tingene jeg gjør til vanlig som å se på netflix å spille xbox, ikke at det er noe negativt med det.